Svar

Installation af TV Boks

Kan den nye TV boksen monteres lodret uden at miste support p[ boksen?
icon

Bedste svar af Radiomanden 15 december 2016, 14:44

Humax Remoten kan tænde/slukke TVet samt lydstyrke, så med den haves de funktioner der er brug for i forbindelse med brug af boksen. Den har dog ikke en funktion til at vælge AV Input, så det kræver at TVet starter op på den anvendte HDMI In.
Der kan tilkøbes et IR Kabel så boksen kan gemmes væk.
Har ligeledes givet dig nogle svar i din anden tråd, bl.a angående Remoten og IR forlænger.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej bknudsen

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår det, du skriver tråden her, så kan du evt. uddybe det lidt? Så kan det være, at der er nogen, der ved noget om det.

Om boksen vender den ene eller den anden vej, så bør den som udgangspunkt fungere.
Stefan, boksen vil blive placeret på den anden side af den væg fjernsynet hænger på.
Så boksen vil ikke "stå" vandret men "hænge" lodret. Og det er vigtigt at det supporteres, ikke om det virker.
Enheder med indbygget drev, kræver nogen gange korrekt orientering.
Derfor spurgte jeg også uden svar på spørgsmålet, om TV fjernbetjening kan ovetage alle de funktioner man it det daglige skal bruge. Altså installere boksen og indstille med den medfølgende fjernbetjening, og så kun operere fra TV fjern betjeningen.
Disse krave kan opfyldes af andre leverandører, det er derfor jeg spørger.
Omdømme 7
Badge +6
Humax Remoten kan tænde/slukke TVet samt lydstyrke, så med den haves de funktioner der er brug for i forbindelse med brug af boksen. Den har dog ikke en funktion til at vælge AV Input, så det kræver at TVet starter op på den anvendte HDMI In.
Der kan tilkøbes et IR Kabel så boksen kan gemmes væk.
Har ligeledes givet dig nogle svar i din anden tråd, bl.a angående Remoten og IR forlænger.
Omdømme 6
Badge +7
Hej bknudsen

Jeg har lige markeret Radiomandens svar som "Bedste svar", så det er nemmere at overskue svaret/løsningen på spørgsmålet :)

God dag :)

Vh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)