Svar

Ingen lyd på stereo

Efter den sidste opdatering af Yousee boksen får jeg ingen lyd, når jeg vælger stereo. Jeg kan så vælge surround i stedet, men så er det ikke muligt at mute!

icon

Bedste svar af Radiomanden 19 juli 2016, 21:59

Er lige kommet hjem, og har testet på min boks, der er intet i vejen når den stilles til Stereo, med andre ord der er lyd, så hvorfor der ikke er på din.??

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Sæt Remoten op til at betjene TVet, så muter du på det i stedet for.

Det er ikke en option.

(Lyden kører via en HDMI switch til en D/A converter og derfra til et fjernbetjent motorpotentiometer uden mutefunktion).

Jeg bringer ikke indlægget for at spørge om min opsættning, men for at gøre Yousee opmærksom på problemet, som opstod med den seneste opdatering.

At der ingen lyd er, når man vælger "stereo" er altså ern fejl!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er lige kommet hjem, og har testet på min boks, der er intet i vejen når den stilles til Stereo, med andre ord der er lyd, så hvorfor der ikke er på din.??

Det virker! 

Af en eller anden grund var lyden for stereo på selve boksen skruet ned på nul. Ved ikke hvordan, da den originale fjernbetjening ligger i en skuffe og stort set aldrig er blevet brugt. Min multifjernbetjening er ikke sat op til at bruge volumenkontrol for boksen (som altid har været sat til maks. volumen), så det er ret underligt.

Men dit svar fik mig til at genstarte boksen og så lige for god ordens skyld at tjekke lydstyrken på den. Bingo!

Tak for din respons og dit tjek af stereo på din egen boks! :) 

Omdømme 3

Badge +3
Ingen årsag. Vi er her for at hjælpe hinanden med at løse diverse problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)