Spørgsmål

Ingen informationer på yousee boks om natten

Badge
Hej,
Nu prøver jeg så her, der er ingen informationer på min yousee boks om natten, har talt med en tekniker og han kan ikke finde problemer nogen steder, men fakta er at jeg ikke kan se hvad der kommer i tv før efter kl. 06, hvis jeg er heldig kan jeg se hvad der kommer nu og her men så ikke hvad der kommer senere, har prøvet flere bokse uden held, jeg har et andet tv med kort og der er ingen problemer. Teknikeren fortalte at boksen opdateres kl. 06 og som sagt er der ingen problemer efter den tid. Signalet må jo "miste pusten" og så starter det op igen efter kl. 06. men ingen kan finde ud af at rette problemet.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har !ige kørt hele den kommende uge igennem, der mangler ikke noget.
Omdømme 7
Badge +4
poppetdk !!!

Hvad er det for en boks ?
Badge
Er ikke helt med på hvad du mener med hvad det er for en boks, det er en yousee boks, den sidste nye.
Omdømme 7
Badge +4
Humax ?

Dvs. du sidder f.eks. kl. 04.00 ?

Hvis jeg starter den lidt før kl 06.00 om morgenen, kan der mangle info indtil det første program efter kl 06.00 (sker faktisk hver morgen) dvs jeg kan ikke sige OPTAG til programmet

Men det er sjældent jeg sidder meget tidligere og ser TV

Er det det samme vi snakker om ?
Omdømme 5
Badge +5
Hej poppetdk

Hvordan går det med denne problemstilling? :)

Meld gerne tilbage til forummet så vi kan få hjulpet dig videre.

Er det Humax boksen du har eller hvilken boks er det helt specifikt? :) Det må næsten være den hvis vi snakker den sidste nye.
Har de samme problemer, hvis jeg tænder tv kl 05 eller 06 står der ingen programinformation ved de fleste kanaler, ikke alle, men når vi er efter kl. 09 er programinformation der igen.Har en af de nye Humax boks

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)