indstilling af office 365 på bærbar

Jeg skal indstillent office 365 på min bærbar og jeg ved den er med i min pakke hos yousee, men jeg ved ikke hvordan jeg gør.

Vh Ian

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har på intet tidspunkt hørt Yousee tilbyder Office365, men er klar over TDC hosting tilbyder det.

Jeg er osse startet som tdchomemedlem og har det på min gamle pc, men jeg kan ikke se hvordan man gør her i yousee.

Vh. Ian

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
TDC hosting har ikke noget med Yousee kunde område at gøre (ud over de har samme ejer). Det er meget muligt at Yousee har noget udstyr stående hos TDC hosting, men du skal have fat i firmaet TDC Hosting, hvis du er kunde der . Du må ind på sider som f.eks. http://www.tdchosting.dk/produkter/mit-tdc-hosting/ 

Omdømme 3

Badge +3
Er du kunde hos TDC hosting, kan du finde lidt hjælp til Office 365 her http://8049.dk/category/office365

Nej ikke hosting, men homebox og det gik jo over til yousee.

vh Ian

Omdømme 3

Badge +3
Yousees ansvar stopper med din homebox. Alt hvad du laver bag den er dit eget problem. Jeg vil foreslå dig, at søge hjælp, hvor din Office 365 bliver hostet. Du kan måske være heldig, at der en anden Office 365 bruger her i dette kunde-til-kunde-forum, som kan hjælpe dig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

Er du tidligere TDC-kunde og er blevet flyttet til YouSee fordi TDC Privat er lagt sammen med YouSee, og hvis det er tilfældet, drejer det sig så om den Microsoft Office 365 Personal, som TDC i 2015 gav som et gratis tilbud til kunder, der havde abonnementer som indbefattede adgang til CloudDisk?

Da TDC i 2015 nedlagde CloudDisk fik nogle kunder (dem med mobilbonnement med CloudDisk) et gratis étårigt abonnement på Office 365, og andre kunder (bredbåndskunder med secure-abonnement med CloudDisk) et gratis abonnement lige så længe, secure-abonnementet blev fornyet.

Hvis det er tilfældet, kan du så uddybe dit spørgsmål lidt mere? Drejer det sig om at udnytte tilbuddet hvis det ikke tidligere har været udnyttet, drejer det sig om at flytte Office 365 til en anden computer, drejer det sig om at oprette den tilhørende og nødvendige Microsoft-konto, eller drejer det sig om hvordan man bruger OneDrive (som vel egentlig er årsagen til at TDC har givet tilbuddet som erstatning for CloudDisk)?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)