Spørgsmål

Hvordan sletter man downloade apps?

Omdømme 3
Badge
Som man ikke længere har behov for. Har forsøgt på den ene og den anden måde. Alligevel, så mislykkedes det mig at slette app, som jeg ikke har behov for at have på min computer. Jeg kan skjule app! Åbenbart ikke for bestandig? Har ikke behov for at skjule app. Har mere behov for, at app slettes for bestandig. Kan dette lade sig gøre? Hvis dette er tilfældet, så hvordan og hvorledes kan dette lade sig gøre? Hvorfor have app ligende og fylde på sin PC?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej, Jeg bruger Windows 10, efter tryk på Windows ikonen, ved at højere klikke på den app man vil fjerne, får man en mulighed for at slette den. Men har du prøvet det og det ikke virker?
Omdømme 3
Badge
Jorn-Hansen skrev:

Hej, Jeg bruger Windows 10, efter tryk på Windows ikonen, ved at højere klikke på den app man vil fjerne, får man en mulighed for at slette den. Men har du prøvet det og det ikke virker?

Problemet er bare, at den app jeg vil slette, befinder sig i Apps-Store. Mit bibliotek.
Omdømme 7
Badge +2
Så ved jeg det ikke, apps på en PC kalder jeg programmer. Men du sagde den app skulle slettes fra PCen, men er den i Apps-Store fylder den vel ikke på PCen... Måske andre ved det bedre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)