Spørgsmål

Hvordan finder jeg min netværksnøgle / adgangskode?

Jeg vil gerne koble et device til mit WiFi derhjemme. Problemet er, at jeg har glemt min netværksnøgle / adgangskode til mit WiFi. Jeg har andre devices, som kører på WiFi, og jeg kan sagtens finde ud af at ændre netværksnøglen / adgangskoden, men det vil jeg ikke, da jeg i så fald skal skrive den nye netværksnøgle / adgangskode ind på alle de devices, som allerede kører fint på WiFi. Jeg har tidligere ændret koden til noget, som jeg kunne huske, men jeg har så i mellemtiden glemt koden igen (d'oh!).
Så mit spørgsmål er: Er der nogen steder, hvor jeg kan finde min netværksnøgle / adgangskode?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis der er ændret fra den originale som kan findes på Modemmet, til en anden kode og den den er glemt, så skal der laves en ny.
Omdømme 2
Badge +1
Hej Line87Rene88

Din netværksnøgle vil sandsynligvis fremstå krypteret alle steder, så når du har ændret den, kan vi heller ikke se den hos os. Hvis du har mulighed for at logge ind på selve modemmet derhjemme, er det muligt, at du vil kunne se nøglen hér, men den burde også umiddelbart være krypteret herigennem.

Du kan ændre koden til netværket ved at logge ind på Mit YouSee eller i Mit YouSee-appen, hvis du logger ind med det login, der er tilknyttet dit bredbåndsabonnement. :)

Anna,
YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +7
Har du coax internet fra YouSee med routeren 3890, kan du finde den ukrypteret i routeren.

0. Log på router (instruktion på label i bunden af router)
1. Tryk Wireless
2. Tryk en frekvens
3. Tryk Security
4. Tryk på linket "Click here to display" ud for WPA/WAPI passphrase

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$