Svar

Humax ysr-2000 til mutirum

Kan yousee boksen fra 2016 anvendes til multirum?
Jeg har lige fået ysr-4000 på prøve, og i forbindelse med at den blev aktiveret blev den gamle boks deaktiveret.
I en nylig test af den nye boks læste jeg, at den gamle kunne anvendes til multirum.
Hvordan gøres dette?
icon

Bedste svar af Radiomanden 13 januar 2018, 10:12

Den nye Humax 4000 vil være den primære boks, hvis man ønsker at have flere bokse, så er det Humax 2000 man får som sekundær til de øvrige TV.

Se original

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Den nye Humax 4000 vil være den primære boks, hvis man ønsker at have flere bokse, så er det Humax 2000 man får som sekundær til de øvrige TV.
Omdømme 7
Badge +4
User76 skrev:

I en nylig test af den nye boks læste jeg, at den gamle kunne anvendes til multirum.
Hvordan gøres dette?

Du skal være opmærksom på at de ikke kan "tale" sammen, dvs.

optagelser på den gamle skal ses på den gamle
optagelser på den nye kan ikke ses på den gamle
mich skrev:

Du skal være opmærksom på at de ikke kan "tale" sammen, dvs.

optagelser på den gamle skal ses på den gamle
optagelser på den nye kan ikke ses på den gamle

Man kan kun håbe på, at den udmeldning skyldes en misforståelse et sted i deres system. At den gamle boks ikke kan vise cloud-optagelser er direkte for dumt. Håbløshed vil jeg kalde det, hvis det passer.
Omdømme 7
Badge +4
[quote=Logan]
mich skrev:

hvis det passer.

Det gør det, desværre.
Omdømme 7
Badge +6
Det skulle ikke og vil ikke blive muligt i følge de seneste oplysninger.
Det må komme i en opdatering. Alt andet er så logisk bagvendt, at jeg nægter at tro på det. :)
Omdømme 7
Badge +6
Det er sådan det er, og sådan det bliver. Det er meldt ud.
Jeg kan ikke umiddelbart tænke mig til en teknisk begrænsning, så den udmeldning kan jeg ikke acceptere. :)
Omdømme 7
Badge +6
Det bliver du nød til.
Næ.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan jeg ikke gøre noget ved.
Omdømme 7
Badge +4
Vedr.. at se film fra skyen på Humax 2000, så havde jeg forestillet mig, man i det mindste kunne lave en Yousee app på boksen.
Så kunne man gå ind i under apps, og så se sine optagelser fra skyen. Det synes jeg personligt kunne være smart

Men ja, faktum er at man må optage på begge bokse, hvis man har 2 bokse, hvis man skal kunne se det samme program begge steder
Tak for svaret.
En anden detalje er at i.flg. ét testmagasin kan man risikere at misse slutningen på en optagelse, når man ikke selv kan bestemme ekstra tid før og efter udsendelsen.
Et andet magasin skriver det modsatte, idet optagelsen angiveligt ikke finder sted, men blot registrerer at jeg vil se udsendelsen senere, fuldstændig som med arkivet.
Nogen der har erfaring eller kan kaste yderligere lys over dette?
Omdømme 7
Badge +4
Man kan miste slutningen af nogle udsendelser, jeg ved der er meget fokus på det, mit råd er at optage den efterfølgende udsendelse for en sikkerheds skyld og / eller bruge arkiv, hvis man er uheldig. En meget stor del af optagelserne er dog med + ca et kvarter.
Omdømme 5
Badge +5
Hej User

Du skal have fat i kundeservice for at bestille produktet "Tv i flere rum". Så oprettes din gamle Humax boks i systemet igen. Dette koster 99 kr./md.

Jeg markerer Radiomandens svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)