Spørgsmål

Harddisken slettet!???

Fra at have en harddisk med 60% optagelser, har jeg nu intet, ALT er pludselig væk!!? Ærligtalt en mindre katastrofe, særligt da jeg havde en optagelse jeg havde lovet at optage for en veninde og nu er den VÆK!! Vil bare gerne at i registrerer min klage også, så der kan blive gjort noget ved problemet! En hurtig søgning på Google viser at det er sket for et hav af andre af jeres kunder! Jeg HAR genstartet (10 gange) og det hjælper ikke!

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Sådan er det at leve med en af YouSee's bokse med indbygget harddisk.
Men der er jo mugligheden at aflevere den boks tilbage til YouSee og så købe en af de andre utallige harddisk optagere der findes på markedet med en DVB-C tuner og så anvende sådan en i stedet for til at optage på, for dem kan man være 100% sikker på at de aldrig bare sletter indholdet uden at man selv har bedt dem om det.

Nogle af de harddisk optagere, så som HDD/BD optagerne fra Panasonic, har ligefrem mugligheden for at man kan kopiere optagelserne over på en DVD eller Blu-ray skive, hvis det nu er noget som man gerne vil beholde permanent og have mugligheden for at tage dem med sig og se dem med andre folks afspillere også.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)