Gamle optagelser på ny boks?

Jeg har fået den nye yousee boks, er det muligt at overflytte optaget programmer fra den gamle boks, til den nye?

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På ingen måde muligt. Det er heller ikke nødvendigt, Samsung boksen skal jo ikke retur.
Jo de ville have den retur,af en eller anden grund. Den er ellers nok 7-8 år gammel.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der skrives på You See FB væg at Samsung boksene ikke skal retur.
Radiomanden skrev:

Der skrives på You See FB væg at Samsung boksene ikke skal retur.

Jeg mener også at have set dem skrive det, men jeg mener også at have set dem skrive det modsatte. :?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvis man betaler 299 skal de ikke retur, som jeg har forstået det
Jeg er næsten sikker på (jeg kan bare ikke finde det), at jeg har set dem skrive, at man kan beholde den for 0 kr. Det kan også være alderen.
Omdømme 3

Badge +3
Der er andre ting der heller ikke længere skal retur, det er modems, det gælder vist ikke alle, men bestemte modeller.
Omdømme 3

Badge +3
Her er et Link angående returnering af Samsung boksen, som der skrives skal de ikke retur.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1146517002096857&id=111063605642207

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P