Spørgsmål

FOX NEWS savnes

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er det ikke muligt at Yousee kan udvide sit tilbud med FOX NEWS.

Jeg ser ofte klip fra deres hjemmeside, eller youtube klip af flere dage gamle udsendelser.
I mediebilledet savner jeg deres vinkel på nyhederne - og i især Chris Wallace med FOX NEWS SUNDAY.
Som det største blandt cable news networks i USA savnes den i jeres tilbud.

Med venlig hilsen
Sven W

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det ser umiddelbart ikke ud til at den er tilgængelig her i landet.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg ser det kun som værende godt at Yousee ikke har Fox News, for de får jævnlig kritik for kun at levere den halve sandhed og det er selv Amerikanere der retter den kritik mod kanalen.

Men den kan snuppes med en parabol rettet mod 19.2Ø hvis folk gerne vil se kanalen.
Det ser ud til at man i Spanien, Portugal, Italien, Holland, England har selskaber som har lavet aftale med FNC, og så er det vel bare et spørgsmål om Yousee laver en aftale.

At FOX NEWS kritiseres af Demokrater er vel ikke så mærkeligt. Republikanerne er jo heller ikke udelt begejstrede for CNN, ABC m.fl. At kunne følge begge siders udlægning kan da kun være en fordel. Vi har manglet meget information under præsidentvalget, fordi kilderne som refereres af dansk presse har været meget ensidige.
Omdømme 7
Badge +6
At kanalen er i UK er ikke så underligt, den ejes at SKY bossen Rupert Murdoch, og ja den er i høj grad talerør for Republikanerne. De kan undværes.
Jamen hvis du mener det er sagen jo afgjort.
Omdømme 5
Badge +3
Jeg synes det er rigeligt med en ringe news kanal from over there. Ud af f.eks. 10 min. sendetid, bruges der højst 3 min. på reel nyheds journalistik.
Resten er reklamer eller forherligelse af egne produktioner. Deres news kanaler er imo endnu ringere, end vores egen ret så ringe Tv2 News !
Omdømme 7
Badge +4
Bentzin skrev:

Jeg synes det er rigeligt med en ringe news kanal from over there. Ud af f.eks. 10 min. sendetid, bruges der højst 3 min. på reel nyheds journalistik.
Resten er reklamer eller forherligelse af egne produktioner. Deres news kanaler er imo endnu ringere, end vores egen ret så ringe Tv2 News !

Jeg synes faktisk TV2 News er rigtig god, ikke mindst mange af deres magasin programmer
Jep, ganske som sædvanlig har venstrefløjen intet problem med censur, hvis det er organer, der ikke mener det samme som dem. Fox News er den eneste nyhedskanal i USA, der ikke er åbenlyst hældende til Demokraterne, og derfor er den ifølge nogle mennesker "ekstremt højreorienteret". Men 17 andre kanaler, der allesammen forherliger Hillary Clinton og Demokraterne? Ih jo, dem vil vi skam gerne kunne se! Jeg får kvalme! :@ CNN, MSNBC, CBS og alle de andre bestilte ikke andet i 8 år end at give Bush stokkeprygl, men når EN nyhedskanal rent faktisk fortæller sandheden om Obama og hans uduelighed? Uuuha, så er den da det argeste højreorienterede bras!

Jeg ville helt klart inkludere Fox News i min vælg selv-pakke, hvis jeg havde muligheden. Den slår det bras til CNN med mange længder.
Omdømme 7
Badge +6
Ang. Fox News, så ser det ud til at den er på vej ud i Europa.
Sky UK har udsendt en presse meddelelse, at de indstiller distributionen af Fox News, ganske enkelt pga. af en meget lav interesse fra deres kunders side af.
http://www.bbc.com/news/business-41087659

Så det siger det hele om den generelle interesse for den kanal, at den er så uhyggelig lav fra Europæisk side af, at det kun er ren spild af plads overhovedet at have kanalen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)