Svar

Fejlmelding på bland-selv kanaler

Jeg får en fejlmelding "Blocked -by - CAS" når jeg vil se de valgte programmer via boksen på tv, men har ingen problemer med at se samme kanaler på IPad. Hvad kan det skyldes?
icon

Bedste svar af Wallys 10 juni 2018, 18:02

Jeg fik samme fejl, det viste sig at hvis man bruger andre DNS adresser på sit wifi end dem tdc har tildelt, så går humax boksen i baglås. jeg rettede tilbage til tdc dns også virker boksen uden fejl så som Blocked by Cas, lavede en test og fik den til at fejle igen.

må håbe at yousee en dag får lavet en firmware hvor man kan sætte netværks indstillinger på den boks ordentligt. har også problemer med at hvis den er slukket for længe så kan den ikke finde wifi net uden at man sætter det op igen.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det tyder på problem med rettigheder, er der prøvet en gendannelse af boksen.? Hvis det ikke hjælper, så kontakt teknisk support.
Jeg fik samme fejl, det viste sig at hvis man bruger andre DNS adresser på sit wifi end dem tdc har tildelt, så går humax boksen i baglås. jeg rettede tilbage til tdc dns også virker boksen uden fejl så som Blocked by Cas, lavede en test og fik den til at fejle igen.

må håbe at yousee en dag får lavet en firmware hvor man kan sætte netværks indstillinger på den boks ordentligt. har også problemer med at hvis den er slukket for længe så kan den ikke finde wifi net uden at man sætter det op igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)