Spørgsmål

Fejl i Android TV app


  • Deltager
  • 2 kommentarer
Efter den seneste opdatering er YouSee Android TV app’en blevet ret så belastende.

Fx er der bare sort skærm, hvis man slukker fjernsynet mens man ser TV i app’en, og senere tænder fjernsynet igen.

Så skal man manuelt gå på en kanal igen, hvorefter man så bare kan høre lyd (men intet billede!) – gentager man dette endnu engang får man også billede på. Det er med andre ord en noget knudret oplevelse.

Et lignende mønster ses, hvis man har været ude af app’en og kommer tilbage dertil. Der skal man så vælge en kanal, og igen høres kun lyden. Skifter man væk til en anden kanal og så tilbage igen kommer både lyd og billede.

Andre gange står appen, når man skifter kanal, bare og viser den grønne loading-indikator (selv ved kanalskift), hvorefter man er tvunget til at gå til oversigten for at få den til at ville indlæse en kanal igen.

Re-install af app’en gjorde ingen forskel.

App version: 1.1.0
Android TV version: 7.0
TV: Sony Bravia (2015)

1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +7
Hej HH29

Vores udviklere er klar over dette, og der ventes en løsning klar ultimo april :)

Jeg beklager generne så længe.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)