Dårlig service


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Har hele dagen brugt på at komme i tale med YouSee. Da jeg endelig kommer igennem efter 42 minutter få jeg en i røret som er dum som en dør. Mit tv er lukket på grund af gebyrer som der burde være fjernet i følge en medarbejder som jeg talte med den 28. juni. Medarbejderen er efterfølgend blevet fyret så jeg ska vente 2 x 48 timer på en ny medarbejder som ikke er chef eller kan tage stilling til noget som helst. Hvad banan gør man lige - ud over at skifte til nyt selskab selvfølgelig!!!!!

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er svært at komme igennem på telefon for tiden. Jeg vil derfor anbefale dig, at sende en formmail fra Yousees hjemmeside eller kontakte dem på Facebook, hvis du har adgang til det medie.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)