Svar

Danske Filmskat

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har en TVboks, og agter at bruge fjernbetjening til både TV og boks.
Hvordan får jeg fat på Danske Filmskat.
Jeg kan finde Netflix, hvorfor ikke Danske Filmskat?
Med venlig hilsen
Jens
icon

Bedste svar af Radiomanden 4 juni 2017, 15:32

Det er mange måneder siden at den aftale ophørte med You See.

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er mange måneder siden at den aftale ophørte med You See.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Teknik

Det er korrekt som Radiomanden skriver. Vi har desværre ikke længere aftale med Dansk Filmskat, og jeg går derfor ind at markerer hans svar som bedste svar.
gammelt opslag
Omdømme 7
Badge +6
Den er med hos You See igen, i forbindelse med det nye point bland selv.

Kan man kun se filmene gennem yousee hjemmesiden? Kan man ikke logge direkte på dansk filmskats hjemmeside eller app?
Omdømme 7
Badge +6
Filmene kan når det er via You See, ses på deres platforme. TV boks, App og Web.
Tak for svar. Men det var en skam. Yousees platform er ikke nær så udførlig som dansk filmskats egen. Det at man kan klikke på den skuespiller man ønsker at se en film med er noget jeg bruger en del og den mulighed findes ikke her. Desuden er det lidt irriterende for nogle, så som mine forældre, der ikke har boks til det fjernsyn de bruger mest.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan jo hos You See kun fås via bland selv, så derfor kan det så kun bruges på deres platforme, ganske som når det er HBO og C More via You See, det er anderledes med Netflix, da det er direkte afregnet til dem.
Ja det kan jeg forstå. Det ændrer bare ikke på at det ikke er så god en oplevelse som på den originale.
Omdømme 7
Badge +6
Så må der fås derfra i stedet for You See, og betale mere for det.
Jeg siger bare det som jeg ser det. Jeg anede ikke hvordan det kørte og ville bare gerne vide det og i den anledning ville jeg bare give mit besyv med. Mere ligger der ikke i det.
Er der forresten nogen der ved hvorfor der ikke er helt det samme udvalg på Dansk Filmskats egen side og så den man får hos yousee? Der er nogle jeg kan se findes på den originale men som ikke kan ses på yousee og omvendt.
Omdømme 7
Badge +3
På Dansk Filmskats egen webside udskiftes filmene løbende, så hver uge er der ca. 3-5 film der udgår og nye ca. 3-5 film tilkommer. Hvorfor man gør det vides ikke. Det kan være årsagen til at der er forskelle i udvalget på samme tidspunkt på Dansk Filmskats egen webside og det udvalg, der fås gennem YouSee.

Hvis man vil betale for en lejefilm hos YouSee er udvalget af danske film faktisk meget større.
Omdømme 7
Badge +4
MS-ERIK skrev:

På Dansk Filmskats egen webside udskiftes filmene løbende, så hver uge er der ca. 3-5 film der udgår og nye ca. 3-5 film tilkommer. Hvorfor man gør det vides ikke. Det kan være årsagen til at der er forskelle i udvalget på samme tidspunkt på Dansk Filmskats egen webside og det udvalg, der fås gennem YouSee.

Hvis man vil betale for en lejefilm hos YouSee er udvalget af danske film faktisk meget større.

På facebook har man sagt, udbuddet er det samme, akkurat ligesom med Cmore, tror snarere det er en forskydning, dvs de nye film kommer lidt senere hos Yousee, og de film der forsvinder forsvinder lidt senere
mich skrev:

MS-ERIK skrev:

På facebook har man sagt, udbuddet er det samme, akkurat ligesom med Cmore, tror snarere det er en forskydning, dvs de nye film kommer lidt senere hos Yousee, og de film der forsvinder forsvinder lidt senere

Det lyder sandsynligt. Den ene film jeg ikke kan se hos yousee står som ny på Dansk Filmskat. Men dem der kom på sidste uge er på yousee nu. Så nu vil jeg se i næste uge om den nye er kommet på yousee og om den jeg kun kan se på yousee er forsvundet.
Omdømme 7
Badge +4
Her kan man følge udskiftningen

https://digitalt.tv/maanedens-nyheder-paa-dansk-filmskat/
Omdømme 7
Badge +3
mich skrev:

Det er blot mærkeligt at man har den udskiftning. Film, der ikke er kommet på Dansk Filmskat endnu (11-04-2018), kan man finde under lejefilm på YouSee Tv & Film. Et eksempel: "Olsen Banden Ser Rødt".
MS-ERIK skrev:

mich skrev:

Det er blot mærkeligt at man har den udskiftning. Film, der ikke er kommet på Dansk Filmskat endnu (11-04-2018), kan man finde under lejefilm på YouSee Tv & Film. Et eksempel: "Olsen Banden Ser Rødt".

Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan se hvad de to ting har at gøre med hinanden. Lejefilmene hos yousee er jo ikke dem fra Dansk Filmskat
Ok nu giver det ingen mening mere. Der er lige kommet nye film på Dansk filmskat som der jo gør om fredagen og de er allerede tilgængelige på yousees Dansk Filmskat pakke. Men dem der kom på i sidste uge er der ikke og jeg kan stadig se en film der ikke er på Dansk Filmskats egen side.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)