Spørgsmål

Dårlig Netflix-forbindelse på tv

• Deltager
  • 1 kommentar
Kære ...
Vi har netop fået et nyt LG tv, Netflixbilledet er meget utydeligt, underteksten står fint. Hvad mon vi kan gøre ved det?
Venlig hilsen
Gigga

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan være billed indstillinger der skal justeres på, derudover er det svært at sige noget om problemet. Er det et SD eller HD abonement, hvis SD, så er det ikke i så høj kvalitet.
Netflix er heller ikke et You See produkt, forummet er om deres produkter.
Undskyld, troede jeg skrev til yousee, som kunne hjælpe mig med deres wifi, tv-pakker etc., som vi abonnerer på. Er godt klar over, de ikke leverer Netflix, men det er altså dem, der leverer vores wifi, så tænkte, det kunne være, at signalet ikke er stærkt nok. Jeg finder et andet sted :)
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke der er udfald/forstyrrelser i billedet, så er det ikke et Wi-Fi problem.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Gigga

Jeg håber at du har fået løst udfordringerne.

Hvis ikke, så kan du, såfremt det er muligt sætte et netværkskabel i tv'et som test. Evt. anskaffe et længere kabel, som du kan teste med. Det kan godt være at den nedskalerer kvaliteten, hvis båndbredden ikke er tilpas høj. Udover det, så har Radiomanden også en god pointe :)

Forsvinder udfordringerne ved det, så ved du, at der skal optimeres på WiFi. Der kan du så prøve at skifte kanal på modemmet :)

Se denne guide til at skifte kanal:
Sådan skifter du trådløs kanal

Hvis nogle af svarene i denne tråd hjalp dig, så markér gerne bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)