Spørgsmål

Cyberlink Power DVD 18.Ultra

Omdømme 3
Badge
Har lige købt en ny HP-Computer: HP ENVY 13-AD012NO 13,3tommer Laptop, som jeg er mere end tilfreds med. Problemet er bare, at der ikke var installeret et diskdrev, så derfor tog jeg den beslutning, at installere: CyberLink Power DVD 18.Ultra. Was! Dollar 99,95 Today: 74,95. Bonus Valued dollar 140.Why Power DVD 18, is a must-Have Media Player. Kan man have tiltro til det Amerikanske System? Jeg har installeret: CyberLink Power DVD 18, som er på prøve gratis i 4 uger, så er det værd at købe på den Amerikanske hjemmeside? Har eller tiltro til, at nogen på dette forum. Har handlet på det Amerikanske marked? Angående, som en tilfreds bruger?

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke du vil købe det på en US side, så kan det da købes her i DK.
https://www.computersalg.dk/i/4563641/act-key-powerdvd-18-ultra
Det koster dog lidt mere.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg bruger den gratis (open source) player VLC.

https://www.videolan.org/vlc/releases/1.1.10.html
Omdømme 7
Badge +3
Vær opmærksom på regionskoderne. De er forskellige i Europa og USA. DVD-hardware og software skal have regionskode 2 eller kunne indstilles til det. Ellers kan DVD'er købt i Europa ikke afspilles medmindre den er kodefri.
Omdømme 7
Badge +6
En software BD/DVD har ikke regionskoder.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

En software BD/DVD har ikke regionskoder.

Nej, men det har Windows indbygget i sit OS. Den tillader typisk 4 regions skift og så låser den sig fast på den sidst brugte regions kode.
Så det er derfor at det også er en god idé at installere region free software på sin computer til nu hvis man gerne vil afspille DVD'ere og Blu-ray's fra forskellige regioner.

Her er AnyDVD HD stort set det eneste ordentlige værktøj der er tilbage, som kan håndtere både DVD og Blu-ray regioner.
Minus er så at det er et ret dyrt stykke software som koster fra 59 Euro for 1 år og op til 109 Euro for en livslang licens.

Med et værktøj som Drive Region Info 2.2 kan man se hvilken region at ens drev pt. er sat til og hvor mange region skift man har tilbage.
Omdømme 5
Badge +4
@Persen M Du skal være opmærksom på at det IKKE er windows regions koderne bliver skiftet på... Det er på HARDWAREN der skifters regionskode på. Selvom du flytter drevet til en anden PC, eller ny installerer windows, har du ikke flere en de 4-5 skift til rådighed som hardwaren tillader. Men som skrevet AnyDVD HD kan bruges, da den skifter koder med hjælp fra SOFTWARE (Emulerer) regions kode. Desuden er jeg ikke sikker på at VLC kigger på regionskoder når den afspiller DVD, eller Bluray. Den afspiller bare..

-Brian
Omdømme 7
Badge +7
Nu er det længe siden jeg har rodet med DVD drev, men kan huske man ofte kunne lægge ny modificeret firmware på drevene, hvis man løb tør for regionskoder.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, optiske drev bruges næppe meget mere, alt ligger på HDD.
Omdømme 7
Badge +4
Slangefar skrev:

Nu er det længe siden jeg har rodet med DVD drev, men kan huske man ofte kunne lægge ny modificeret firmware på drevene, hvis man løb tør for regionskoder.

Ja det var custom firmware der lavede drevene om fra RPC2 til RPC1, men det var stadig påkrævet at man også lige havde noget region free software installeret.
Eks. havde jeg flashet min første DVD brænder, en Pioneer DVR-105, med modificeret RPC1 firmware og havde Elaborate Bytes DVD Region Killer installeret.
Det samme gjorde jeg også med afløseren for den, en Pioneer DVR-109.

Men det er flere år siden at der har været udgivet den slags RPC1 firmware.
Moder hjemmesiden for den slags, som var RPC1.org lukkede i 2016, fordi at der ikke havde været udgivet nogen RPC1 firmwares i flere år fra de folk der ellers legede med at modificere DVD drev firmware.
Omdømme 3
Badge
Kære alle!
Jeg takker mange gange for jeres respons. Mit spørgsmål beror på, om hvergang jeg har købt en PC. Hos: Power.dk, så!
Cyber Link Power Media Player fejl(14)
Denne version af Cyber Link Power Media Player understøtter kun HP, forbrugercomputere der er solgt med DVD-drev. Alle andre kunder skal bruge: Detaiversionen . CyberLink. Power Media Player?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)