Svar

Chromebooks

Hvornår får i løst problemet med at tv ikke virker på Chromebooks. Det virkede indtil for c. 1 år siden.
icon

Bedste svar af Ploug69 7 marts 2017, 19:33

Altså det er kun yousee man ikke kan se på sin Chromebook! Undre mig hvorfor de ikke som de andre kan lave en player der bare virker i browerseren ??

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det må du spørge You See om, dette er et brugerforum, men mon der gøres noget, Chromebooks fremstilles vist ikke mere.
Det var deres forslag at spørge herinde da de jo ikke arbejder hurtigt.
Chromebooks fremstilles så absolut og er stadig de hurtigste maskiner på markedet til lavest pris.
Omdømme 7
Badge +7
Yousee har mig bekendt aldrig lavet noget til Chromebook, men du er måske gammel TDC kunde, og TDC havde måske noget til Chromebook.

En del Android apps kan efterhånden afvikles på en Chromebook , men det kræver vist:
1. At udvikleren (Yousee) også tager højde for Chromebooks i udviklingen.
2. Du har en fra en mindre liste af Chromebooks (det er vist ikke alle der kan!)
3. Du har en Chromebook OS version over et bestemt nummer

Har du prøvet at hente Yousee Film&TV app fra Google Play store?

Alternativ kan der laves en browser løsning med en "DRM plug in", som sikrer du ikke optager og deler det optagne. Yousee har dog valgt, at denne løsning end til videre kun tilbydes til Windows og Mac OS.

Jeg overvejer også at få mig en Chromebook.
Omdømme 7
Badge +7
Her er lidt om det på engelsk: https://sites.google.com/a/chromium.org/dev/chromium-os/chrome-os-systems-supporting-android-apps og https://support.google.com/chromebook/answer/7021273?hl=da på dansk.
Altså det er kun yousee man ikke kan se på sin Chromebook! Undre mig hvorfor de ikke som de andre kan lave en player der bare virker i browerseren ??
Omdømme 7
Badge +7
Det er lavet til at køre på et Plug In, der ikke kan installeres på Chrome OS.
Men jeg forstår ikke det ikke kan laves om?? Det har de andre jo gjort!
Omdømme 7
Badge +7
Det spørgsmål må du stille til You See.
Er gjort :-)
Har to nye Chromebooks, der er helt fantastiske til alt muligt andet end Yousee Tv& Film.
Det lykkedes en dag at se TV live uden problemer. Men da vi skulle kigge i tv-arkivet så vi kun sort skærm. Siden har vi ikke kunne se Live TV. Yousee påstår, at nogen Chromebookejere har held med at installere Appen via Google Play, men det går ikke hos os.

Yousee forpasser en god chance for at få fat i børn, da mange skoler kører med chromebooks i undervisningen i underskole m.m.. Men Yousee magter vist ikke at se perspektiver i forretningsudvikling. Den gamle kultur fra KTAS-tiden slipper de aldrig af med.

Chromebookelskeren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P