Svar

Camping og Streaming

Hvorfor kan man ikke streame TV2 programmerne (alle) når man er på camping.
Man har jo betalt for den to gange allerede, 1. via licens, 2. via dit kabel-tv, men Yousee nægter Streaming af TV2 produkter.
Ved ikke om det er Yousee eller TV2 der kører på kanten af loven, men at tvinge folk til at lave yderligere et abonnement på TV2 Play, virker som bookmakeri
icon

Bedste svar af Radiomanden 24 december 2017, 10:15

TV2 er som bekendt ikke en Licens finansieret kanal. Den kan ses på en You See forbindelse, ønskes den at kunne ses på anden forbindelse har man fra deres side bestemt at der skal der tilkøbes TV2 ude til Kr. 5/måned.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
TV2 er som bekendt ikke en Licens finansieret kanal. Den kan ses på en You See forbindelse, ønskes den at kunne ses på anden forbindelse har man fra deres side bestemt at der skal der tilkøbes TV2 ude til Kr. 5/måned.
Hej Radiomanden og Okay da 😊, men hvor køber man så det til 5,-/ mdr. ??

Jeg betaler i dag 39,-/mdr. ekstra til TV2 og det er vel at mærke kun for at se TV2.
De andre jeg har Zulu, Charlie, Sport m.m. skal jeg betale yderligere for siger de 👿
Dan
Omdømme 7
Badge +6
Det bestilles hos kundeservice.
Her står man til at betale 1700 kr. for fuldpakken, men yousee er så nærig at de gerne vil have de ekstra 5 kr. om måneden for at streame tv2 hos deres kunder, men den holdning er det ikke mærkeligt at man begynder at se sig for andre leverandører.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)