Svar

Boks.


Min nye boks virker ikke den ber om ip-adresse og vil ikke gå på trådløs netværk har prøvet med kabel virker heller ikke 

icon

Bedste svar af joern 4 august 2016, 07:05

Hvis du har mulighed for at kable boksen til internettet, skulle du prøve det. Du har selvfølgelig også mulighed for, at ringe til support på 7070 4040.

Se original

4 Kommentarer

Tak for det men har ringet til support og de hjalp mig med det og nu virker boksen langt om længe
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du har mulighed for at kable boksen til internettet, skulle du prøve det. Du har selvfølgelig også mulighed for, at ringe til support på 7070 4040.

Ja har 5 GHZ men ber stadig om ip adresse og vil ikke gå på trådløs netværk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den nye boks fra YouSee kræver at den trådløse forbindelse er 5 GHz. 2.4 GHz virker ikke. Har du 5 GHZ?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)