Svar

Boks.


Min nye boks virker ikke den ber om ip-adresse og vil ikke gå på trådløs netværk har prøvet med kabel virker heller ikke 

icon

Bedste svar af joern 4 august 2016, 07:05

Hvis du har mulighed for at kable boksen til internettet, skulle du prøve det. Du har selvfølgelig også mulighed for, at ringe til support på 7070 4040.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Den nye boks fra YouSee kræver at den trådløse forbindelse er 5 GHz. 2.4 GHz virker ikke. Har du 5 GHZ?

Ja har 5 GHZ men ber stadig om ip adresse og vil ikke gå på trådløs netværk

Omdømme 5
Badge +7
Hvis du har mulighed for at kable boksen til internettet, skulle du prøve det. Du har selvfølgelig også mulighed for, at ringe til support på 7070 4040.

Tak for det men har ringet til support og de hjalp mig med det og nu virker boksen langt om længe

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)