Spørgsmål

Bland selv

Har bestilt "bland selv" fra den 17. sep.
Nu da jeg kommer fra ferie efter 14 dage siden bestillingen ligger en seddel fra en Yousee teknikker der skriver (har klargjort signalet frem til din adresse)
Desværre har det fået den indflydelse på mit Yousee kort i mit nr. 2 TV der nu IKKE kan vise de kanaler jeg normalt har (fuldpakken)
Hvad gør jeg?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Når der er bestilt bland selv, så er det jo ikke længere fuldpakken der haves, men det antal kanaler der der bestilt, for at kunne se dem uden boks, så kræves der et kort i TVet som skal indeholde de valgte kanaler.
Jeg skriver jo netop, at "bland selv" først skal udføres den 17. sep..! Og det er bekræftet på ordren Så jeg har vel det sædvanlige indtil ordren effektueres? Ellers har de sagt forkert da jeg bestilte dette!
Omdømme 7
Badge +6
Det kunne så tyde på at ændringen allerede er klar.
????? Når ordren er bekræftet til at sætte i drift pr. 17. sep! Jeg skriver ydermere at jeg har et kort til mit TV nr. 2 der altid har virket upåklageligt. Læser du overhovedet mit spørgsmål INDEN du svarer? Men det skal vi ikke "tærske mere langhalm på" for jeg har nu opsagt det nye abb, inden for fristen , og går dermed tilbage til mit nuværende abb, med Fuldpakken, der vist passer bedst til mig/os. God søndag

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)