Spørgsmål

billed fra pc til fjernsyn

Badge
jeg har en hp bærbar pc jeg vil godt overfør/se billeder på mit tv lg hvad skal man bruge
for at det kan lade sig gører
hilsen erik

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal bruges et HDMI kabel. Går ud fra at der er HDMI på PCen.
Du kan også overføre det ønskede til en USB enhed, og sætte den i TVet.
Badge
tak for svar men kan man købe noget så det bliver trådløs?????
Omdømme 7
Badge +6
Der er da diverse løsninger, men til dit brug vil der sikkert være fint med en af de nævnte løsninger, har selv Video og billeder på en HDD, nemt og enkelt.
Badge
Radiomanden skrev:

Der er da diverse løsninger, men til dit brug vil der sikkert være fint med en af de nævnte løsninger, har selv Video og billeder på en HDD, nemt og enkelt.

tak for hjælpen
Omdømme 7
Badge +2
eoggberger1 skrev:

Radiomanden skrev:

tak for hjælpen

Og hvis dit TV skal vise sig ikke lige at være løsningen, så kan langt de fleste Blu-ray afspillere der har en USB port på fronten også gøre det, fordi de afspillere er indrettet til både at kunne afspille video og vise billeder der er lagret på en USB nøgle.
Jeg går ud fra at i disse moderne HD tider, så har du sikkert også en Blu-ray afspiller.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan købe en Chromecast og montere den bag på dit tv. Den tilsluttes et HDMI stik og kan trække strøm fra et USB stik. Chromecast fås i flere udgaver. Skal du ikke se 4K, vil jeg anbefale Chromecast 2, som har 2,4 og 5 GHz trådløst net.

Jeg ser video trådløst på vores TV fra min bærbare med det gratis program VLC.
https://www.videolan.org/vlc/releases/3.0.0.html

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P