ATV4 app

Flere hjemmesider har tidligere på året citeret en kommunikationsrådgiver fra Yousee, for at der skulle komme en app. til Apple TV her i 2017.
Personligt har jeg ventet længe på denne Løsning, og da den nu må være lige på trapperne kunne det være interessant at høre hvor mange, der ligesom jeg, går og funderer over hvilke funktioner der er inkluderet i app’en.
Personligt ønsker jeg bare at de kanaler i forvejen har i min kabel TV pakke også er at finde i app’en. Hvad er der så kommer oveni film lejetjenester og start forfra muligheder, vil bare være en bonus.
Jeg elsker min Siri Remote, og jeg hader fjernbetjening til mit TV. Med adgang til flow tv-kanalerne via Apple TV vil jeg kunne pakkefjernbetjeningen til TV’et helt væk.
Er jeg den eneste der går og venter utålmodigt?

5 Kommentarer

Jeg vil næsten tro, at du kan tage udgangspunkt i deres nye app til android tv.

https://forum.yousee.dk/nyheder-18/app-til-android-tv-100522
Det har du nok/forhåbentligt ret i 👍🏻
Omdømme 7
Badge +6
Det vil da ret sikkert være som på en Telefon/Tablet, kan da ikke få øje på at det skulle være anderledes.
Nej, men Apple er sku lidt underlige med sådan noget.
Så når to virksomheder som Yousee og Apple står overfor hinanden og MÅSKE ikke kan blive enige om indhold og funktioner så er det at der kan gå hårknuder i det hele. Og jeg som forbruger skal vente og nøjes. Ærgerligt når det nu burde være så nemt. ( undskyld til alle programmører jeg ved godt det ikke er nemt men det skulle lige passe ind i konteksten 😉)
Omdømme 7
Badge +6
Der er mig bekendt ikke forskel på Appen til Android og iOS, så hvorfor skulle den til ATV være anderledes.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)