Spørgsmål

Apps på tv box

På følgende hjemmeside: https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/saadan-bruger-du-tv-boks-cisco/saadan-bruger-du-apps kan jeg læse at jeg vil have adgang til de tjenester som jeg abonnere på hos Yousee. Jeg kan kun se og bruge 2 apps på min box nemlig Netflix og Radio.
Jeg har Yousee musik via mine mobil abonnementer men har ikke adgang til det på TV boxen, idet der ikke findes nogen apps for dette. Heller ej apps for vejrtjenesten optræder på apps-siden i TV box.
Kan nogle her i dette forum forklare og/eller afhjælpe mit spørgsmål og problemstilling?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du en Humax boks, er det ikke den boks, der henvises til i linket.
Omdømme 7
Badge +6
Den der linkes til er til DSL den har lidt andre funktioner.
Jeg kender ikke den tekniske betegnelse for den box som jeg just har erhvervet, jeg fik den blot i hånden fra yousee manden i butikken (Power) hvor de stod i store bunker. Men selv om det er den ene eller en anden box bør de vel uden lige kunne det samme skulle jeg mene. Det med Yousee musik spurgte jeg direkte ind til, hvilket sælgeren bekræftede at den ville kunne anvendes til. Men det kan jeg så forstå af jeres kommentarer ikke gælder for mit vedkommende med den nye box.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har fire Humax bokse og ingen af dem har andre apps end på din. Er heller ikke blevet lovet andet.
Di må da kunne se, om det er en Humax boks. Om ikke andet på det du fik med boksen.
Omdømme 7
Badge +6
Der er ønsker om en opdatering så der er musik, men den ligger ud i fremtiden. Den eneste nuværende der har musik er Cisco boksen.
Jo, jo, på papkassen den lå i, står der
Model: YSR-2000 (men ikke at den også skulle hedde Humax) Men hvis der skulle komme en opdatering må jeg jo bare afvente den og håbe at den så også vil indeholde Yousee Musik.
Tak for jeres hurtige besvarelser. Jeg kommer tilsyneladende ikke videre lige pt. med musikken.
Omdømme 7
Badge +7
Det er en Humax boks du har. Sælgeren har lovet for meget.
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke første gang at sælgere fra EG har for lidt produkt kendskab.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Det er ikke første gang at sælgere fra EG har for lidt produkt kendskab.

EG?
Omdømme 7
Badge +6
Ja, Elgiganten, der var så Power den blev købt, men det ændrer ikke på at der mangler produkt kendskab.
Omdømme 7
Badge +7
Æres den, der æres bør,☺

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8