Android Smart TV

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej, Jeg har lige købt et Philips Smart TV med Android styresystem, og var sikker på jeg kunne finde YouSee Play app'en på TV'et, men jeg får nu indtryk af at App'en ikke virker på TV'et. Kan det virkelig passe? og hvis ja, er der så en roadmap for at tilpasse App'en til Android Smart TV?

12 Kommentarer

Den manglende YouSee Play app til Android SmartTV er et alvorligt minus! Som andre nævner, breder Android SmartTV sig hastigt og det er skønt at kunne undgå alverdens omveje via Phone, Tablet og PC.

Man kan heller ikke optage eller starte forfra via TV'ets harddisk, fordi YouSee's kort tilsyneladende også er inkompatible...

Er der en tidsplan?

IKKE godt nok.... 

Alle nye 4k skærme fra Sony, Philips og Sharp kommer nu med ANDROID TV..  og flere skærmproducenter er på vej, ligesom der er mange Android TV mediaplayere og/eller spillekonsoller på vej.

Hvornår kommer YouSee ANDROID TV app ??

At det ikke kommer, kan IKKE accepteres som et svar.

Mvh.

Kim Rene Jensen

HALLO YOUSEE

Hvad siger reklamen  " Danmarks største underholdningsunivers "

Fint.. men hvad betyder det, når man ikke har en app til at tilgå dette "univers" ?

Jeg har stadig ikke fået svar på mit spørgsmål.. Hvornår Android TV app ???

Der sælges mange Sony, Sharp og Phillips 4K ANDROID TVs i DK nu !!

Mvh.

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Tbuusm

Velkommen på vores forum! :D

Vi forsøger at optimere vores apps til så mange enheder som muligt, men det er desværre ikke alle enhder der fungere med vores app.

/Kasper 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg tænker en af grundende til den manglende app til Android TV, er at det ikke er særligt udbredt i forhold til SMART TV's, Chromecast & Apple TV?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Tbuusm skrev:
Emil, er der en yousee app til chromecast?

Appen til iOS og Andorid, YouSee Tv & Film skulle have understøttet Chromecast i april. Det nåede YouSee desværre ikke, men jeg ved at de knokler på for at gøre det klart. Jeg kunne desværre ikke få et nærmere bestemt tidspunkt, men der burde eftersigende ikke gå alt for lang tid.

YouSee's webfolk var tilsydeladende lidt for hurtige, så her kan man se hvordan Chromecast integrationen virker og ser ud.

Chromecast med YouSee Tv & Film

Ja tak Yousee!

I skal bare gøre sådan:

"Building Apps for TV" ifølge Google:

http://developer.android.com/training/tv/index.html

Ligesom norsk NRK lancerede allerede juni 2015:

https://nrkbeta.no/2015/06/11/nrk-tv-pa-android-tv/

"Det viser seg at det er fullt mulig å bruke dagens mobil-app, ettersom Android TV kjører helt vanlig Android Lollipop"

... og svensk SVT i september 2015:

https://vipatv.svt.se/204/nyheter/arkiv-for-nyheter/2015-09-04-app-for-android-tv-slappt---forst-bland-svenska-tv-bolag.html

"Att det har varit möjligt att ta fram en app på några få månader beror till stor del på att Google, som står bakom hela Android-konceptet, har skapat ett system bestående av ett antal byggstenar som ganska enkelt kan fogas samman för att få till just de funktioner som önskas."

... eller svensk TV4 i december 2015:

https://annonsera.tv4.se/nyheter/tv4-play-finns-nu-for-android-tv/

"Vi har bara sett början av utvecklingen på stora skärmar, och vi hoppas och tror att Android TV kommer att användas på bred front av våra användare."

Yousee vil vist hellere sælge/udleje deres egen kommende boks....... duh.....

Tilføjelse: Yousee's android apps passer kun til tablet og mobil. Det vil være godt hvis App'en kunne tilpasses så den også kan afvikles på Android TV lige som på Samsung TV. Jeg kan slet ikke se nogen Yousee app's på Android market på mit Fjernsyn.

Hej Kasper,

Jeg hørte fra TDC butikken på fisketorvet, at der kommer en Android TV  app i Juli måned. Han sagde den var i test pt? Har det noget på sig?

Mvh

Thomas

Emil, er der en yousee app til chromecast?

Nåh ja! Hvis de ikke kan finde ud af og udvikle et ap til Panasonic tv og andre smart TV så må man jo søge nye græsgange, længer er den ikke. Hvorfor betale til en udbyder der konstant er år efter de fleste andre store udbyder!!

Virkelig skuffet over Yousee her, de har haft masser tid til at lave det og det burde bare virke!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)