Afvikling af TV På Samsung TABLET

• BCM
  • Bruger
  • 6 kommentarer
Jeg har installeret en ny NETGEAR router, hvilket har medført at min Samsung Tablet IKKE kan vise
TV via yousee play. Systemer kommer ud og siger.

DER ER INBEN NETVÆRKSFORBINDELSE. UNDERSØG OM DIN EENHED HAR ADGANG TIL INTERNETTET.

Tabletten HAR internet adgang. Det er for mig at se, et eller andet i NETGEAR opsætnjngen der tilsyneladende blokerer. Hvis jeg skifter tilbage til min gamle router er der ingen problemer.

Er der nogen der har goxe ideer.?

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken router fra Netgear er der tale om? Hvad er din gamle router for en?
Netgear er model R6220
Den gamle er en TP link model TL-WR841N
Omdømme 7
Badge +7
Kan andre enheder bruge din R6220? YouSees app stiller ikke nogen specielle krav til router, og det burde virke med det trådløse net din R6220 stiller til rådighed.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at "glemme" det trådløse net på din tablet med R6220 og prøv igen.

Nogen få gange kan router og trådløse dimser ikke. Så skal man ind og skrue lidt i sin router. Jeg kører selv med en Netgear C6250 fra YouSee, og har måttet rette kryptering til kun AES for at få fruens tablet på internet, og har sat den mulige hastighed lidt ned for at sikre stabil trådløs forbindelse til vores Smart TV.
Ja vi har både mobiler og IPAD samt smart tv koblet på routeren. Jeg har samme problem på min Samsung mobil, her kan jeg heller ikke se tv via Yousee play, når jeg kører via routeren wifi.
Kobler jeg wifi fra på min mobil og kører via mobil netværket har jeg ingen problemer.
Bruger jeg min mobil som router er der heller ingen problemer. Problemet er der kun når jeg kører via nergear routeren. Alle andre apps på min tablet og min mobil har internet adgang. Kun yousee play appen siger den ikke har.
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken version af Android kører din tablet?
Android 6.0.1
Omdømme 7
Badge +7
Så er det ikke fordi din Android version er for lav. Minimum er i følge appen Android version 4.03.
Omdømme 7
Badge +7
Hej BCM

Hvad er status på dette scenarie? :)
Stadig udestående. Ingen tilbagemeldinger med løsnings muligheder.
Omdømme 7
Badge +7
Hej BCM

Okay, prøv at af- og geninstallere app'en og prøv at clear cache for selve app'en. Evt. inden af- og geninstallering. Hvis det ikke giver noget, så kan du eventuelt kontakte support, så vi kan få fejlsøgt på det og evt. fejlmeldt videre.
Hej Kasper

Det du foreslår har jeg prøvet i flere varianter, men det har ikke medført nogen ændringer.

Hvordan kontakter jeg support?
Omdømme 7
Badge +7
Du kan f.eks. ringe på 70 70 40 40.
Hej Slangefar - TAK for input. Men jeg har drøftet dette med YOUSEE Support flere gange og de henviser til min INTERNET leverandør - Dansk Kabel TV - de siger til gengælde, at det er et YOUSEE problem. SÅ derfor prøvede jeg forum i håb om at nogen her kunne komme med en løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)