Spørgsmål

YouSee lancerer:YouTube på denne dato. 11/9-2018

Omdømme 3
Badge
Kunne også ønske mig, at senere hen i forløbet, at YouSee opdatere: viafree.dk på boksen. 4K. Man kan åbenbart ikke se diverse gratis programmer. Selvom, at man har et fladskærms-TV! Man kan klikke ind på diverse. Handler det om rettigheder? Vi lever i 2018, snart 2019, så forstår stadig ikke at køber man sidst opdatererede TV, så er man tvunget til at se diverse programmer på computeren. Medmindre, at kunder har en boks der kan optage.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er helt op til hver enkelt udbyder hvad de vil levere af App's til diverse såkaldte Smart TVer, det aller bedste til smart er NVIDIA Shield eller ATV.
Omdømme 7
Badge +6
Det står også folk helt frit for at skrotte YouSee's egen 4K boks hvis interessen kun er ren streaming, nu efter at YouSee endelig har besluttet også at gøre sig tilgængelige på Apple TV, men det mangle da også bare, for Stofa TV og Telia TV har eks. længe været tilgængelig på Apple TV.
Den boks kommer også som en 4K version, som bla. recordere.dk testede i December og den kommer også med Viafree.

https://www.recordere.dk/2017/12/test-apple-tv-4k-som-medieafspiller/
Omdømme 3
Badge
Persen M skrev:

Det står også folk helt frit for at skrotte YouSee's egen 4K boks hvis interessen kun er ren streaming, nu efter at YouSee endelig har besluttet også at gøre sig tilgængelige på Apple TV, men det mangle da også bare, for Stofa TV og Telia TV har eks. længe været tilgængelig på Apple TV.
Den boks kommer også som en 4K version, som bla. recordere.dk testede i December og den kommer også med Viafree.

https://www.recordere.dk/2017/12/test-apple-tv-4k-som-medieafspiller/

Bruger mest boksen til at optage diverse programmer, som jeg følger med i diverse kanaler. Jeg forlanger ikke, at diverse skal på TV-boksen ! Glæder mig til, at YouTube bliver lanceret i morgen ;)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)