Spørgsmål

YouSee Fiber: Mere end 50/10 MBit

Omdømme 1
Kære YouSee,

Jeg har HomeTrio Mobil Fiber på min hjemmeaddresse. Det giver adgang til nogle TV kanaler, - og også internet med 50/10 MBit.

Denne forbindelse er væsentligt mindre end de andre former for internet i hjemmet, - selvom fiber jo uden sammenligning giver bedste betingelser for højhastighed internet (vs. DSL/COAX). De 50/10MBit som i tilbyder i alle jeres pakker er slet ikke nok til hjemmearbejde. Er det muligt at man kan opgradere hastigheden?

Hiber tilbyder 1GBit/1GBit via samme kabel.

Jeg er ellers glad for YouSee, men det er påkrævet fra mit arbejde at jeg får højere hastighed i hjemmet. Dermed tvinges jeg ud i et skifte, med de private ulemper jeg vil få ved at skulle bruge andre streaming teknologier gennem eksempelvis Apple TV.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Ja, nu hvor hastigheden stiger på coax, burde fiberkunderne også opleve et løft.
Omdømme 7
Badge +7
Dette er et brugerforum, du skal kontakte You See angående mulighed for opgradering. 70704040.
Omdømme 1
Radiomanden skrev:

Dette er et brugerforum, du skal kontakte You See angående mulighed for opgradering. 70704040.

Tak for det, men det er pænt uorganiseret. Ringede ind og efter lang tid kom jeg igennem. Så fik jeg at vide jeg skulle have deres fiberafdeling. Og så sad jeg og ventede indtil telefonen røg af.
Jeg formoder at YouSee ikke er interesseret i at tjene flere penge, - eller give deres kunder en god oplevelse.
Ærgeligt. Men så farvel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P