Svar

Windovs Update!

Omdømme 1
Badge
Der opstod problemer med installation af opdateringer , men vi forsøger igen senere. Hvis du fortsat får vist denne besked, og du vil søge efter oplysninger på internettet eller kontakte support, kan følgende hjælpe: Jeg kan ikke se hvad der skulle hjælpe mig her? Jo flere opdateringer der kommer fra: Microsoft. Jo værre bliver det? Fik nye opdateringer fra Microsoft. Alligevel, så forstår jeg ikke diverse nye opdateringer fra Microsofts side af? Det giver jo ikke nogen mening, når opdateringen fejler på selveste computeren?
icon

Bedste svar af MS-ERIK 9 september 2017, 12:01

Hej.

Beskrivelsen tyder på at det er en opdatering fra HP, der giver problemer, ikke en opdatering fra Microsoft. Der er mulighed for fejlsøgning på HP's websider, og PC'en indeholder også en række fejlfindingsværktøjer, som findes gennem kontrolpanelet. Da jeg ikke selv har udstyr fra HP kan jeg desværre ikke komme sagen nærmere.

Prøv om der på denne webside er noget, der kan hjælpe:
http://www8.hp.com/dk/da/search/search-results.html?ajaxpage=1#/page=1&/qt=LP%20System%20driver%20Update

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej PHoenix73
Det kan betyde mange ting. F.eks. kan din PC være blevet afbrudt i en opdatering. (klappet skærmen ned, så den går i dvale) eller hvis du har ældre Office produkter, så prøv at slå opdateringen fra på andre produkter, end windows. Det har virket et par gange ved nogen computere jeg har haft med at gøre..

Venlig hilsen

Brian
Omdømme 1
Badge
Phoenix 73 skrev:

Der opstod problemer med installation af opdateringer , men vi forsøger igen senere. Hvis du fortsat får vist denne besked, og du vil søge efter oplysninger på internettet eller kontakte support, kan følgende hjælpe: Jeg kan ikke se hvad der skulle hjælpe mig her? Jo flere opdateringer der kommer fra: Microsoft. Jo værre bliver det? Fik nye opdateringer fra Microsoft. Alligevel, så forstår jeg ikke diverse nye opdateringer fra Microsofts side af? Det giver jo ikke nogen mening, når opdateringen fejler på selveste computeren?

Overskriften skulle selvfølgelig have været: Windows Update ;)
Omdømme 6
Badge +2
Hvis beskeden bliver ved med at komme hver gang Windows forsøger at installere opdateringer er der noget, der er gået galt. Efter teksten "Kan følgende hjælpe", står der så en fejlkode eller tilsvarende? Den kan man prøve at bruge til søgning på Microsofts webside microsoft.dk. Måske bliver man nødt til at vælge den engelske version, som indeholder betydeligt flere oplysninger end den danske. Hvis der står en fejlkode, hvordan ser den så ud?

En årsag, jeg er stødt på flere gange, er at der gøres forsøg på at installere opdateringer samtidig med at andre opdateringer også installeret. Problemet kan opstå når Windows Defender opdaterer sig selv, og automatisk kørsel af Windows Update starter samtidig. Problemet plejer så at løse sig selv. Se efter næste dag om det er løst.
Omdømme 1
Badge
MS-ERIK skrev:

Hvis beskeden bliver ved med at komme hver gang Windows forsøger at installere opdateringer er der noget, der er gået galt. Efter teksten "Kan følgende hjælpe", står der så en fejlkode eller tilsvarende? Den kan man prøve at bruge til søgning på Microsofts webside microsoft.dk. Måske bliver man nødt til at vælge den engelske version, som indeholder betydeligt flere oplysninger end den danske. Hvis der står en fejlkode, hvordan ser den så ud?

En årsag, jeg er stødt på flere gange, er at der gøres forsøg på at installere opdateringer samtidig med at andre opdateringer også installeret. Problemet kan opstå når Windows Defender opdaterer sig selv, og automatisk kørsel af Windows Update starter samtidig. Problemet plejer så at løse sig selv. Se efter næste dag om det er løst.

Hej MS-ERIK
Får denne fejlkode: OX800f0247. Ved ikke, om denne her opdatering siger dig noget. Her står der beskrevet: HP Development Company, LP.-System -5/26/2017 12:00:00 AM-6.0.21.1
HP Development Company, LP. System driver Update released in May 2017.
Omdømme 6
Badge +2
Hej.

Beskrivelsen tyder på at det er en opdatering fra HP, der giver problemer, ikke en opdatering fra Microsoft. Der er mulighed for fejlsøgning på HP's websider, og PC'en indeholder også en række fejlfindingsværktøjer, som findes gennem kontrolpanelet. Da jeg ikke selv har udstyr fra HP kan jeg desværre ikke komme sagen nærmere.

http://www8.hp.com/dk/da/search/search-results.html?ajaxpage=1#/page=1&/qt=LP%20System%20driver%20Update
Omdømme 1
Badge
MS-ERIK skrev:

Hej.

Hej MS-ERIK
Selvom, at der ikke er kommet nogen løsning på problemet, så får du det bedste svar og like ;)
Omdømme 6
Badge +6
Har du prøvet at google fejlkoden du får? Har du prøvet at geninstallere softwaren?
Omdømme 1
Badge
Slangefar skrev:

Har du prøvet at google fejlkoden du får? Har du prøvet at geninstallere softwaren?

Erkender, at jeg ikke har googlet det. Alligevel, så har jeg prøvet at geninstallere softwaren.
PS. Den rette fejlkode: 0x800f0247. Erkender, at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen. Hvad opdateringer angår.
Omdømme 6
Badge +6
Der er en del om fejlkoden via Google, men jeg kunne ikke finde andet end noget med fejl i "registry" (noget internt i windows). Derfor foreslog jeg, at du fjernede softwaren og lagde den ind igen.
Omdømme 1
Badge
Opdateringsoversigt!
Tror eller mener, at jeg har fundet årsagen til fejl på systemet?
2017-08 sikkerhedsopdatering til Adobe Flash Player til Windows 10 version 1703 til x64-baserede systemer (KB4034662)
Har selveste: avast.dk
Hvorpå, at Adobe Flash Player bliver opdateret med nyt software, så kan det skyldes dette?
Omdømme 1
Badge
Driver Information
Driver Information; Coming Soon/Microsoft?
Omdømme 1
Badge
Jeg er 100 % sikker på, at Microsoft fejler på dette her?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)