Spørgsmål

Varierende forbindelse

Hej Yousee
Jeg forstår ikke hvorfor i jeres signal i Rødovre kan være så ringe ift. Andre områder.. er der en grund til at signalet forsvinder og routeren fejler gennemsnitligt 2-3 gange i timen?
Jeg har prøvet at se på jeres meldinger om fejl og der er ikke noget at komme efter.
Ydermere er det selvfølgelig et problem at i sælger en given hastighed men kun udbyder halvdelen af det man betaler for.

Min umiddelbare konklusion er at i desværre ikke har den dækning i fremstår som at have, men grundet min tv pakke er jeg bundet til samme udbyder 😓
Håber jeg er blandt de få der har disse udfordringer, men har i den grad mine tvivl.

Mvh
En bekymret og ikke tilfredsstillet kunde

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Vil lige gøre dig opmærksom på at dette er et bruger til bruger forum, ikke en direkte kontakt til You See.
Omdømme 7
Badge +7
Du skriver meget lidt om hvilken forbindelse du har (coax, dsl eller fiber)?
Du kunne også oplyse hvilken router du har?

Udfald/genstart og manglende hastighed kan skyldes mange ting, og det er derfor vigtigt med flere oplysninger.
Tak for feedback - kan godt se at det er min fejl, troede Yousee havde et forum hvor de hjalp deres kunder og ikke lagde op til at kunderne skulle hjælpe hinanden 😂
Har prøvet at få et fornuftigt svar telefonisk men uden held.
Omdømme 7
Badge +6
You See har også deres egen side, den finder du her. https://m.facebook.com/youseedanmark/posts_to_page/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)