Svar

to spørgsmål

• P-A
  • Deltager
  • 1 kommentar
1. kan jeg få ændret mit forum brugernavn? (en uheldig klik fejl, feltet var allerede udfyldt, og jeg fandt ingen indstilling for at ændre brugernavnet -imho burde deres system ikke at kunne tillade sådan en fejl at opstå)
2. Hvad kan jeg gøre ved den NAT advarsel GTA V giver mig, som af og til afbryder mig fra spillets servere? (Jeg har mobilt bredbånd hos yousee)
icon

Bedste svar af P-A 28 februar 2017, 14:37

Slangefar tak for svaret..
Selvom jeg har åbnet portene var det åbenbart routerens firewall'en der der stod i vejen.. Problemet lader til at være løst - tak for supporten!

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hejsa,

Velkommen til YouSee Forum

Det første kan jeg hjælpe dig med! Jeg har lige skrevet en privatbesked til dig - så finder vi et nyt brugernavn til dig :)

Det andet håber jeg én af vores brugere kan hjælpe med, men det kunne være super, hvis du tage et screendump af beskeden og sætte den ind her i tråden - det kan måske gøre det lettere at identificere fejlen.

Vh
Omdømme 7
Badge +7
1. Du skal skrive en privat besked til en admin. De er alle ansat af Yousee. Du kan kende dem ved at der står Yousee til venstre på deres billede.

2. GTA bruger STUN til at komme omkring NAT/CGN. Det kan nogen gange drille lidt. Her er en tråd på engelsk, som måske indeholder noget du kan bruge.
https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/posts/202863506-How-do-you-Port-Forward-GTA-online-on-a-PS3
Slangefar tak for svaret..
Selvom jeg har åbnet portene var det åbenbart routerens firewall'en der der stod i vejen.. Problemet lader til at være løst - tak for supporten!
Omdømme 7
Badge +7
Ja, en del firewalls "breaker" desværre STUN (og en masse andet) :(
Omdømme 5
Badge +7
Hej P-A.

Jeg har lige markeret din seneste kommentar som "Bedste svar" :)

Så fremstår løsningen tydelig for andre brugere også og tak, fordi du vendte tilbage til forummet med en opdatering.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)