Svar

Synology på Fast 3890


Omdømme 1
Badge
Har netop skifter min gamle Netgear ud med et sprit nyt Fast 3890.
Og der spiller egentligt.. har dog problemer med min synology NAS.
Ingen af mine apps på telefon virker, jeg kan ikke tilgå http://IP:5000, men godt https://IP:5001
Det sjove er at min portforward virker fint:
eksternIP:port -> internIP:5000.

Kan fint tilgå shares på filniveau..

Nogen der har oplevet lignende????
icon

Bedste svar af mt_jensen 27 marts 2017, 09:31

Sjovt....
Efter at have fået 4 forskellige forklaring fra 4 forskellige i supporten..

En Factory reset og en ny konfiguration fra Yousee og så virker det.

Så for mig ligner det noget med den enkelte Router.. Den burde Supporten dog fange..

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej mt_jensen

Fik du nogensinde løst dette?

Jeg håber ellers at en forumbruger har mulighed for at byde ind med hjælp :)

Har du været forbi de forskellige tråde om NAS-server her på forummet?
Omdømme 1
Badge
Hej Kasper
Nej ingen hjælp endnu.. Det er noget belastende at sådan noget skal fejle.. alt er jo på intern side at router. Alt virkede fint med min min Netgear inden jeg skiftede, der må være noget i Sagem der blokerer. Sjoveste er jo at hvis jeg lave portforward på samme port og tilgår via min udvendige IP, så virker det fint.
Omdømme 1
Badge
Sjovt....
Efter at have fået 4 forskellige forklaring fra 4 forskellige i supporten..

En Factory reset og en ny konfiguration fra Yousee og så virker det.

Så for mig ligner det noget med den enkelte Router.. Den burde Supporten dog fange..
Omdømme 5
Badge +7
Hej mt_jensen

Tak fordi du meldte tilbage!

Jeg er rigtig glad for at læse, at det omsider, trods lidt tid og bøvl nu virker som det skal.

Hermed markerer jeg din sidste kommentar som bedste svar, så vi kan få afsluttet tråden og andre kan se hvad løsningen er :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)