Svar

switsboks til internet og TV

Mit internet kører lidt ustabil og ikke særlig hurtig i forhold til den hastighed jeg skulle have.
jeg fik en ny model router som kan køre 2,4 og 5 mhz, men har fra en som har haft besøg af en tekniker fra You See, som siger at når man har en svitsbox som kører Tv og internet ud hver for sig så skal den gamle svits skifter for at det fungere optimalt.
kan det mon hjælpe hos os ??
PEP
icon

Bedste svar af BrianHHansen 14 februar 2018, 16:13

Hej Poul Erik.

Husk lige at din ekstender (Forstærker Router) ikke skal placeres lige ved siden af din TV-boks.
Din ekstender skal placeres hvor der stadig er muligt at få fin forbindelse med signalet fra din Yousee router. Derefter skal din TV-boks tage kontakt til ekstenderen, og ikke Yousee boksen.
Ekstenderen kan f.eks. placeres halvejs mellem Yousee router, og TV-boks.

-Brian

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +2
Hej Poul Erik

Jeg kan se, at du ikke har du fået svar. Jeg følger lige op på det.

Oplever du kun problemerne trådløst eller også med kabel? :)

Özcan, YouSee Forum Team
nej det er trådløs
har et TV der skal gå trådløs på nettet og har sat en forstærker router i stikkontakten, men den får ikke ordentlig fat I signalet, og jeres tv boks har også svært ved at få/holde signalet.
Så det er lidt træls at det ikke fingere optimalt !!!!
Omdømme 5
Badge +5
Hej Poul Erik

Jeg vil anbefale at dit modem står frit og uforstyrret og det samme med din tv-boks.

Uddyb gerne hvilken extender du har - måske er der nogen der kan byde ind med hjælp på den :)
Omdømme 5
Badge +4
Hej Poul Erik.

Husk lige at din ekstender (Forstærker Router) ikke skal placeres lige ved siden af din TV-boks.
Din ekstender skal placeres hvor der stadig er muligt at få fin forbindelse med signalet fra din Yousee router. Derefter skal din TV-boks tage kontakt til ekstenderen, og ikke Yousee boksen.
Ekstenderen kan f.eks. placeres halvejs mellem Yousee router, og TV-boks.

-Brian
Omdømme 5
Badge +5
Hej BrianHHansen

Tak for input.

Jeg har markerer dit svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)