Spørgsmål

Sikkerhedspakken

Omdømme 1
jeg har reinstalleret min PC, hvor downloader jeg sikkerhedspakken igen og hvor finder jeg min licens nøgle.... mail og links er mistet....???

9 Kommentarer

Omdømme 2
Badge
Kousgaard skrev:

jeg har reinstalleret min PC, hvor downloader jeg sikkerhedspakken igen og hvor finder jeg min licens nøgle.... mail og links er mistet....???

Du henter den på Mit "Gamle" YouSee: https://profil.yousee.dk/?ReturnUrl=https%3a%2f%2fyousee.dk%2fmityousee%2fforside%2fmit_bredbaand%2fblandselvbredbaand.aspx&context=selfservice De roder med det nye, fortsat - derfor kan du ikke finde noget der...

Hvad mener du med links? Mener du Bogmærke, eller Favoritter, så er de nok mistet, hvis du ikke eksporterede dem før du omlagde Windows.

Bruger du YouSee-mailen, så kan du indtil nogen kommer med forslag, logge på webmailen i stedet for.

Hvilken browser bruger du? Google Chrome? Haves der en g-mail? Ja / nej
Omdømme 1
Med links mener jeg de links der var i de mails jeg modtog i tidernes morgen til installationsfiler og ikke mindst min produktnøgle som jeg også mangler :-(

tak for svaret :-)
Omdømme 1
Jeg kommer ikke frem til noget download site, det kører bare i loop med en masse informationer, men intet hvor jeg kan hente.....!!!
Omdømme 1
Så fik jeg en ualmindelig flink servicemedarbejder i telefonen efter 32 minutters ventetid......!! DET ER IKKE IORDEN YOUSEE...

Nå men han kunne godt se problemet, men løste det så ved at guide mig til et download site via "Google"....???? og her fandt han så et download link til yousee sikkerhedspakke DSL version, hvilket jeg påpegede for ham da jeg får mit internet via COAX men han sagde det betød såmænd ikke noget bare download, den vil sagtens virke sagde han. Jeg stoler jo på folk så sagde tak for hjælpen og afbrød forbindelsen.....nej nej nej det skulle jeg jo aldrig have gjort, for ak ak ak min abonnementsnøgle virker ikke på denne version. er der slet ikke nogen der ligger inde med et link til COAX installationsfilerne til sikkerhedspakken som passer sammen med min abonnementsnøgle....?

DET ER SIMPELTHEN EN OMMER YOUSEE, HVAD SKER DER FOR JER, DET ER JO IKKE FORDI I IKKE TAGER JER BETALT FOR JERES SERVICE, SOM ER VIRKELIG RINGE.....
Jeg synes at kunne læse mig frem til, at du skal trykke på noget i selvbetjening for at få fremsendt et download-link. Jeg ved ikke om du allerede har prøvet. Den nye "selvbetjening" virker jo lidt som vinden blæser :)

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/sikkerhedspakken/pc
Omdømme 1
Jeps Logan, men der dukker bare en masse informationer op.... ingen bestilling elller download muligheder.... kun til DSL men her virker min nøgle ikke....
Omdømme 5
Badge +5
Hej Kousgaard

Jeg er spændt på at høre hvad det endte med her. Fik du det løst?

Hvis du fik det løst så vend endelig tilbage og makér også gerne bedste svar.
Sidder med nøjagtigt samme problem. Kontaktede yousee i går (14. juli). Det virkede som om det kom bag på dem. Fik en sikkerhedsnøgle tilsendt men..... ikke gyldig... ringede ind igen for at få "en ny", men det kunne ikke lade sig gøre længere, da problemet nu var blevet fejlmeldt... så... ingen sikkerhedspakke fra yousee (som man jo ellers betaler for) på knægtens nye pc :(
Omdømme 5
Badge +5
Hej Anitakiis

Har du fået installeret din sikkerhedspakke endnu?

I forhold til administration af sikkerhedspakke på Mit YouSee oprettet efter d. 11 juni har der været lidt udfordringer og det kan også opleves at få en fejl 500 som vi arbejder på.

Jeg vil anbefale dig at kontakte vores support en gang mere hvis det stadig driller.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)