Spørgsmål

Sikkerhedspakken

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej forum har et problem med sikkerhedspakken til min macbook pro
Den skriver(der er et problem med realtidsscanning version 16.4 (15923)
den er fuldt opdateret og ny hentet har prøvet at slå det til i indstillinger men den går bare tilbage til den ikke er slået til så det løser ikke problemet
er der et klogt hovede der ved hvad fejlen er kunne det være super :)

12 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hej Sholt

Jeg kan se at du mangler svar her, og jeg vil gerne lige byde ind :)

Umiddelbart, så ville jeg alligevel prøve at af- og geninstallere og se om den så ikke kører videre igen.
Hej Kasper det vil jeg prøve igen
Tak for svaret 👍
Omdømme 5
Badge +4
Husk ved af-, og ny-installation for at f.eks. løse et problem. Så er det altid en god ide at genstarte computer imellem af- og ny- installation. Uanset om det er en Windows, eller Apple computer..

-Brian
Tak Brian prøver det af fedt at i giver jer tid til at svare 🙏
Hej Forum
Jeg har også problemer med min sikkerhedspakke til min macbook Air som kører med macOS High Sierra, Version 10.13.1, den skriver at der er et problem med realtidsscanning Version 16.4 (15923) venter på, at opdateringen starter - og at den ikke er beskyttet.
Den er fuldt opdateret - har også prøvet at afinstallere programmet igen.
har også prøvet at genstarte.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig :-)?

//Lene
Hej med jer alle jeg har nu prøvet alt og kan ikke få det til at virke og Lene det er fuldstændig samme problem vi har 😕
Hej igen, Håber der er nogen herinde der kan komme med en løsning!!!
Omdømme 4
Badge +6
Hej!

Tag gerne fat i vores support - så må vi grave lidt dybere i det. Det virker meget underligt.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Hej alle
Jeg har nu ikke det samme problem som i har men mit problem er at sikkerhedspakke bliver ved med at sige at browserudvidelse mangler og selvom jeg nu har installeret det 35 gange så virker det stadig ikke. Jeg har også prøvet med at afinstallere pakken 10 gange med uden held. Nogen som har haft eller har det samme problem???
Jeg har skrevet og ringet i flere måneder nu til Yousee. Sidste gang jeg hørte noget fra dem skriftliget var for 3 måneder siden hvor de sagde at de ville vende tilbage, men nej det gjorde de ikke. Jeg ringede til dem igen for 1 uge side og de sagde igen at de ville vende tilbage.......og nej det er ikke skete endnu. Sikker en god måde at behandle deres kunde på, bare fordi de ikke kan finde ud af at få deres produkter til at virke. Jeg har skrevet og ringet nok og enten får de deres ..... til at virke og ellers opsiger jeg alle mine abonnement pga. deres mega dårlige kundeservice.
:-(
Jeg har et problem med at jeg har sikkerhedspakken, men jeg kan ikke finde abonnements-nøglen.

Jeg har fulgt "Hjælps" fine guide og ender hvor jeg kan se at jeg betaler for sikkerheds pakken inde i mine abonnementer. Men der er ingen links der kan sende mig videre derfra hvorfor jegikke kan se min abonnements-nøgle
Samme problem som ForumBruger920, alle mine browsere er blevet "udvidet" og genstartet adskillige gange. MacBook har været tændt og flere gange, intet hjælper. Tror at sikkerhedspakken er incompatibel med High Sierra!
Har tidligere haft triste erfaringer med kundeservice, så nu afinstallerer jeg så meget som muligt af sikkerhedspakken som muligt, indtil jeg erfarer at den kan bringes til at fungere !!!
Hej
Er den en som har fundet løsningen?
Jeg har samme problem som beskrevet af Sholt øverst og da jeg køre med både Chrome og Safari har jeg kun været i stand til at installere browser ext. til Chrome og ikke Safari.
Jeg køre macOS High Sierra version 10.13.6 UK version.
Jeg har haft fat i kundeservice men ingen hjælp at hente der, endnu!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)