Svar

Sende mails fra web server

Hej

Jeg har opsat min egen Apache server, og indtil videre går det meget godt. Jeg kan dog ikke sende mails fra min hjemmeside til min gmail. Der kan selvfølgelig være mange faktorer som spiller ind her, men jeg ville bare lige høre om Yousee blokere mails sendt fra en privat server på deres netværk?

Jeg ved at mine mail scripts på mine sider virker, da der ikke var nogen problemer med mails da jeg blev hostet af Unoeuro.

På forhånd tak for hjælpen :)
icon

Bedste svar af Kasper 22 juni 2018, 12:25

Hej Kimyeti

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg må indrømme, at jeg finder dit spørgsmål en del udfordrende at svare på.

Der kan som du siger sikkert helt sikkert være flere faktorer der spiller ind, men nu ved jeg ikke, hvilke porte der bruges mv. men altså port 25 er som standard lukket i YouSee's net og kan åbnes via kontakt til telefonisk kundeservice.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Kimyeti

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg må indrømme, at jeg finder dit spørgsmål en del udfordrende at svare på.

Der kan som du siger sikkert helt sikkert være flere faktorer der spiller ind, men nu ved jeg ikke, hvilke porte der bruges mv. men altså port 25 er som standard lukket i YouSee's net og kan åbnes via kontakt til telefonisk kundeservice.
Hej Kasper

Mange tak for svaret. Det var lige præcis SMTP på port 25, som jeg prøvede at sende mails med. Jeg prøver at kontakte YouSee's telefonservice for at høre nærmere :)
Omdømme 5
Badge +7
Hej igen

Selv tak :) Jeg håber, at du vil markere mit svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)