Sagem Fast 3890 - udfald, udfald, udfald. Og 2,4-der ikke virker

Min sagem fast 3890 driver mig til vanvid og jeg får ingen hjælp fra Yousee. Mit trådløse net har mange små udfald hvor nettet kortvarigt forsvinder og 2,4 GHz delen virker max 2 sekunder efter reboot så duer det ikke mere. Og nu er 2,4-delen begyndt på noget andet spøjst: den afviser det rigtige kodeord på iPhones og iPads. På pc’er kan jeg ikke logge på mere. Har set de fleste andre tråde med lignende problem med 2,4-delen men ikke fået løst mit. Er der nogen der kan hjælpe?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at nulstille din 3890? (en lille knap i bunden af routeren)
Jep. Har prøvet alle de gængse ting. Har lige lagt på ved udvidet support. De sender et nyt modem.
Jeg har samme problem og kører nu med mit 3. Sagem modem. Jeg har ringet til kundeservice igen, og de vil sende et nyt modem :) det må simpelthen være modemmet der er af alt for billig kvalitet. Det er under al kritik.

Jeg oplever problemer på 2.4 og 5 GHz. Jeg har skiftet kanaler og fer hjælper ikke. Lige pludselig vil modemmet ikke acceptere koden. Det hjælper at genstarte modemmet, men højt i 1-3 dage.

Jeg tror snart jeg forlanger kompensation for alt det bøvl og ballade og tid jeg har brugt i telefonen med kundeservice.

Det er som at slå i en dyne 🤪. Kundeservice siger det samme: “prøv at genstart modem” “vi resetter modem” “prøv at omdøbe SSID”.
Intet hjælper. Til sidst sender de nyt modem, og det hjælper jo heller ikke.

Yousee gør noget!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P