Spørgsmål

Router wifi og nanoleaf lys

Badge
Jeg har en F@st 3890 router/modem og jeg har lige købt de her nanoleaf lys trekanter, som køre over mit wifi og mobiltelefon. Men jeg kan godt lide at slukke for min router samt andet standby om natten eller hvis jeg skal på ferie i 3 uger eks.

Når jeg tænder for routeren igen så skal jeg til at "parre" enhederne og sætte mit app på mobilen op igen så jeg kan styre lysene igen hvergang. Det er lidt træls, men vil det hjælpe hvis jeg købte en professionel bedre router og sætte til fordi jeg har hørt de kan huske dine indstillinger selvom du slukker ? ?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Psycrow.

Hvis du kan komme på din router med andre enheder, end dine nanoleafs, uden at skulle sætte dem op igen, når du tænder din router efter at den har stået slukket i 3 uger. Så er det IKKE din router der er galt med, men derimod dine nanoleafs. For hvis dine andre enheder kan komme på din router, har den jo ikke glemt sin op sætning.

-Brian
Badge
Hmm jah jeg kan jo godt komme på wifi med min mobil og min Nvidia shield efter routeren har været slukket, Men når jeg tager strømmen fra nanoleaf uden at slukke routeren, så kan de godt fungere med mobilen uden at jeg skal parre dem igen osv.

Så jeg er lidt lost hvad der er problemet..om det er router eller nanoleaf.
Jeg høre lige producenten af
Omdømme 7
Badge +6
Som Brian skriver, når andre enheder forbinder uden problem, så er det ikke modemmet der er årsagen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)