Spørgsmål

Router

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 25 kommentarer
Er det ikke muligt at få ombyttet den til en mere moderne?
Efter den store opdatering i hele Yousee køre det trådløse kun med 20 MB, hvor i mod kabel er 112? Det kan da ikke være rigtigt, at det falder til 1/5 ved Wifi. Og ja, der er prøvet atskifte kanaler osv...
Måske man skulle prøve et andet firma.. Det hardware I giver med, er ikke fem øre værd..
LAD VÆRE MED AT SVARE MED ET SPØRGSMÅL!
Router er en ad de gamle. Netgear CG3000

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Som udgangspunkt, så bytter You See ikke modemmet medmindre det ikke virker, eller det er i forbindelse med leje af TV boksen.
Tag kontakt til You See, det vil højst sandsynligt være en omkostning ved en e.v.t ombytning.
Omdømme 2
Radiomanden skrev:

Som udgangspunkt, så bytter You See ikke modemmet medmindre det ikke virker, eller det er i forbindelse med leje af TV boksen.
Tag kontakt til You See, det vil højst sandsynligt være en omkostning ved en e.v.t ombytning.

Mange tak
Der står ellers herpå siden, hvis en router er 3 år gammel kan man ringe og forhøre sig om en ombytning, men det er selvfølgelig heller ikke ensbetydende med en gratis ombytning, hvis jeg kender foretagendet...
Omdømme 2
gravehund skrev:

Der står ellers herpå siden, hvis en router er 3 år gammel kan man ringe og forhøre sig om en ombytning, men det er selvfølgelig heller ikke ensbetydende med en gratis ombytning, hvis jeg kender foretagendet...

Ja jeg har set, at det er kommet. Var der ikke, da jeg skrev her