Regning betalt men intetnet forbindelse..?


  • Deltager
  • 3 kommentarer
Har betalt min regning nr 5 og jeg har mistet mit internet og har ingen forbindelse haft siden torsdag, så mit spørgsmål er hvornår får jeg internet igen?

Sidder med noget hjemme arbejde der skal være færdig inden imorgen aftens så chef har reporten der men siden jeg ingen internet har så bliver det svært så mangler lidt hjælp til at finde ud af hvorfor i har lukket min forbindelse ned ?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Dette er et kunde-til-kunde-forum. Du må kontakte Yousee på 70 70 40 40 eller på Facebook.
Kan ikke skrive til dem på facebook
Så klikket på link de havde skrevet på deres facebook
Men tak for info så prøver jeg lige igen om jeg ikke kan finde der hvornår kan skrive til dem :-)
Omdømme 7
Badge +6
Det er kundeservice (regninger) du skal have fat i, de har åben igen på mandag, der kan også sendes en Mail, kundeservice@yousee.dk, men den kommer der næppe svar på før efter Jul.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)