Spørgsmål

Red Dead Redemption 2 online virker ikke.


Jeg føler lidt jeg har prøvet alt. Dette var et problem for flere måneder siden også, men jeg håbede på at en sagem opdatering ville løse det, men det har det altså ikke.

Jeg har spurgt rockstar support(spil udgiveren), og de sagde jeg skulle prøve at lukke ports op. Hvilket jeg så har gjord, men det stadig ikke lykkes mig

^

Det virker udemærket med naboens net eller ved brug af telefonen, men uden det bliver jeg bare konstant disconnected. Jeg er virkelig fortvivlet og det har irriteret mig meget eftersom det er mit yndlingsspil, og så kan man ikke en gang bruge online delen :c

5 Kommentarer

Omdømme 1
Virker heller ikke for mig på Xbox One X, har åbnet samtlige porte og været i kontakt med kunde service flere gange.

Min Router er en Sagemcom 3890 v3, HVER gang jeg går ind i en online match på Xboxen, så bliver jeg smidt ud med error!

Prøvede så en gammel router og der virkede det helt fint!

Så der er stadig en masse problemer med sagemcom 3890 v3 routeren!!

Pisse irriterende at man enten skal vælge imellem en røvgammel router og så sagemcom som bestemt ikke virker online med Red Dead Redemption 2!!

TLDR: Sagemcom er til at lukke op og skide i.. Man kan tydeligvis ikke få adgang til at åbne porte i den ***** router.. Godt nok trist.

Og skal lige siges at jeg allerede har opdateret firmwaren i routeren! som nu hedder: FAST3890_TDC_50.10.19.T1 Hvilket dog ikke har hjulpet en DYT.. Problemet har været der lige siden RDR2 blev udgivet og det er der stadig desværre.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Det er en problemstilling som vi ved, at flere oplever og vi prøver at se om vi kan gøre noget i vores ende.
Kasper skrev:

Hej Alle

Det er en problemstilling som vi ved, at flere oplever og vi prøver at se om vi kan gøre noget i vores ende.



Har du nogen idé om hvor længe dette vil tage? Oplever nu også lignende problemer i Mortal Kombat 11. Det er ved at være så frusterende at jeg er begyndt at kigge på netværk andre steder. Føler jeg har været tålmodig og ventet 6 mdr. på at i kunne løse det, så håber at der snart kommer en løsning.
Omdømme 3
Badge +2
Vi kan desværre ikke give noget tidshorisont endnu, men vi arbejder på det.
Jeg har fundet en midlertidig løsning i mobildata, så jeg ser det lige an og venter lidt med at skifte udbyder. Det er bare hverken optimalt eller holdbart i længden.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)