Spørgsmål

PS 4 failor code 32770

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej.

Er der nogle eksperter der kan hjælpe mig.
Vi i huset spiller MW remastered men kan lige pludseligt ikke komme online, den skriver fejl kode 32770 og 32771 hvad skal jeg gøre ved den fejl?. Skal lige sige at yousee har opdatere/ lavet nyt installation af vores internet ved vores hus.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at google fejlkoderne? Der er mange sider på engelsk om hvad man kan prøve.
Hej.

Jep har prøvet det der står, tror jeg skal stille noget på min router, har også prøvet at slå UPnP fra ( tror jeg nok det hedder) det hjælper heller ikke:(. Har prøvet at slette spillet og indkører det igen uden held. Kan godt spille F1 fra 2016 online, så kan ikke lige forstå det.
Omdømme 7
Badge +7
UDP er en protokol (og du kan ikke klare dig på internet uden den). Jeg tror du tænker på UPnP. Det er måske dumt at slå det fra, da meget software (her under spil) bruger det til at åbne de nødvendige porte i router.

https://da.wikipedia.org/wiki/Universal_Plug_and_Play
Prøver at slå det til igen, som den var før, tror bare ikke det hjælper, da fejlen var der men den på.
Omdømme 4
Badge +6
Hej Hysh

Fandt du ud af det?

Det kan evt. være værd at forsøge med et genstart af routeren og evt. kan et reset af den også være et forsøg værd. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan.

Det er også prøvet, der kom en opdatering i sidste uge, hvor det virkede i 1 døgn, så vi er tilbage igen desværre :(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)