Spørgsmål

Problemer med porte med F@st 3686 v1

• Deltager
  • 4 kommentarer
Opsætning :
1.Antennekabel direkte ind til F@st 3686 v1.(på første led. tdc teknikker har lavet det)
2.Sætte modem til Bridge Mode (Activate Bridge Mode i menuen)
3.Sætte min egen Netgear Windr3700.
4.Aktivere det hele på yousee's side = ALT ER LÆKKERT!

Har prøvet at få min gamle server op at køre med ftp.. selv om jeg ikke bruger det tit, er jeg nu alligevel ret erfargen med det.
Efter at jeg har rodet, en halv times tid, gav jeg op.. kunne ikke få hul igennem.
Testede port med div port test sider, og der var IKKE hul igennem.

Testede lidt mere og kunne se at den eneste port jeg har åben er, 3389 (ms remote) som jeg engang åbnede for at kunne logge på min server.. det virkede fint dengang, og åbenbart den eneste port der stadig gør?

Når jeg forsøger at logge på 3686, så mødes jeg med denne side:

Ved ikke om det har noget at sige, men synes ikke det er normalt med en eventlog der ser sådanne ud :

Har prøvet at resette netgear og 3686 samt skiftet hastighed på bland selv.. uden held??

Nogen goe ideer?

5 Kommentarer

Kan huske på de gamle netgear modemer.. at man skulle bestille åben konfiguration.. men har ikke kunnet læse om det er det samme med den her?
Omdømme 7
Badge +7
Hej 24udk

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg håber du har fået løst problemet ellers at en bruger vil hjælpe med input.

Du spørger til Åben konfiguration og det kan du også sagtens få til dette modem, men her åbnes der blot op for at WiFi-settings ændres på selve modemmets interface og ikke på mitwifi.dk. Andet opsætning herudover er ikke omfattet af åben konfiguration.
Ingen løsning desværre... Men hvad siger du til det første billede, det jeg får når jeg logger på modemet? (192.168.100.1) og de efterfølgende billede af loggen?
T ror det er den nye sagem jeg har fået..

Nu har jeg :
Prøvet at sætte anden router efter sagem'et
Prøvet at resette sageem'et.
Prøvet at ændre min hastighed på yousee.dk

Nu kan jeg slet ikke få adgang til nettet.. tror den er strøjet i forsøget på at få det til at virke..

Så er det heldigt at man har en 4g router med 3 på.. lækkert!

Mon Kasper kan fikse et nyt modem?
Omdømme 7
Badge +7
Hej 24udk

Tak for tilbagevendelse :)

Jeg vil helt klart prøve at forelægge problemstillingen for vores tekniske support som du kan kontakte via dette link.

Det kan ikke udelukkes at en ombytning af modemmet kunne være mulighed.