Spørgsmål

problemer med kontaktgrupper i ny mailsystem

• Deltager
  • 1 kommentar
I dag gik jeg ind på det nye mail system og skulle sende mail til 5 grupper jeg havde i det gamle system , men ingensted kan jeg finde de kontaktgrupper jeg har oprettet
på forsiden skriver I at alt bliver flyttet med over, kan ikke finde dem
desuden stå alle mine kontakter ikke i alfabetisk orden hvilket er ret træls når du har rigtig mange
I må meget gerne ringe til mig hurtigst muligt Venlig Hilsen Susanne Ramskov 51 36 xx xx

Redigeret af Kasper: Slørret telefonnummer

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Dette er et brugerforum, ikke en kontakt til You See, de kan kontaktes på 70704040 eller på FB.
Der må ikke gives personlige oplysninger, du bedes slette disse.
Tja You See har bedt mig kontakte Forum you see da de ikke kan hjælpe mig med at finde uf af hvor mine kontaktgrupper gemmer sig
det er ingen personlige bare jeg kan få oplysninger hvor på mail systemet kontaktgrupper gemmer sig
Omdømme 7
Badge +7
Der er sikkert en bruger der kan fortælle dig det, vi har ingen tilknytning til You See, andet end vi er brugere af deres produkter. Det er for sent for dig nu at fjerne dit nummer, det er en personlig oplysning, de må ikke skrives på forummet.
Jeg bruger ikke You See Mail, og kommer aldrig til det, alt for meget bøvl med den tjeneste.
Omdømme 7
Badge +7
Hej sra12

Det er desværre ikke alle ting, som kan føres med videre fra den gamle til den nye webmail platform herunder også kontaktgrupper.

På denne side kan du se en liste over ting, som vi ikke kan føre med over og hvordan du sætter det op på ny i den nye webmail:
Sådan indstiller du din YouSee webmail

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P