Spørgsmål

problemer efter opgradering af kabel nettet

Efter opgraderingen i sidste uge i vores område har jeg store problemer når jeg bruger nem id.
Efter at have logget mig på med mit nøglekort så kommer den med følgende beske d "Denne side kan ikke vises". If. support er det fordi jeg har en ekstra stærk router p.g.a. you see boksen.
Jeg kan ikke får svar hvornår problemet skulle være løst dvs. at jeg ikke kan bruge banken, eboks, skat, m.m. Er der andre som har oplevet det samme?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Prøv at slukke for routeren, vent i 10 sekunder og så tænd for den igen.
Det var jeg nød til en gang efter at nogle teknikkere havde lavet noget teknisk arbejde på nogle servere hos en telefon central jeg åbenbart er koplet op til her i Odense.
Den reboot af min router løste de problemer jeg oplevede.
Tak for dit svar men desværre hjælper det ikke. Det er prøvet flere gange.
Omdømme 7
Badge +6
Er der prøvet med en anden Browser.?
Tak for tippet. Har installered "Opera" og det har hjulpet på nogle sider men ikke på banken m.m.
Der er ingen logik i hvad de enkelte "udbydere" accepterer af Browsere når NemId skal anvendes. Jeg har succes alle steder med IE, undtaget min bank, der virker Google Crome til gengæld fint.

Birger
Omdømme 7
Badge +6
I Firefox oplever jeg ingen problemer nogen af de ster hvor der skal bruges NemID.
Men nu bruger jeg heller ikke Windows 10 som mange har opgraderet til, men der i mod gode gamle Windows 7 64bit.
Omdømme 6
Badge +7
Hej Solskin

Vi er bekendt med udfordringer i forhold til NEM-ID på vores Sagemcom3686. Du kan læse mere om det her, hvor vi også anbefaler at bruge Firefox indtil vi får rettet fejlen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)