Spørgsmål

Outlook har ikke adgang til Yousee mail


For et halvt år siden skiftede jeg mailsystem fra Windows live til Win10 outlook Mail.
Siden dengang har jeg haft problemer med at hente mails fra Yousee serveren.

Fra Microsoft får jeg en beskeden: Det ser ud til, at vi ikke har tilladelse til at få post for xxxx@xxx.dk Herefter hentes der ikke flere mails.
Jeg har så kontrolleret data og i visse tilfælde ændret adgangskode og sommetider er det lykkedes at overføre de manglende mails.
Lige nu er det slet ikke muligt at få Outlook til at hente data. Hvad gør jeg ?
Bent

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Bent

Jeg vil gerne byde ind med et svar her nu hvor du mangler :)

Prøv eventuelt at sætte mailen op i et andet mailprogram eller sætte mailkontoen op påny, for at se om det er samme scenarie.

Du kan få hjælp til opsætning af mail her:

Hvis det "kun" er i Outlook det driller, så er det nok en sag for Microsofts support.
Omdømme 1
Det kunne også hjælpe en del, hvis du skrev hvilke indstillinger du bruger.

1) Har du husket at sætte flueben i at SMTP serveren til udgående post kræver godkendelse?
2) Har du husket at sætte porten til indgående mail (POP3) til 995 og valgt SSL på?
3) Har du husket at sætte porten til udgående mail (SMTP) til 587?
4) Bruger du den rigtige server til indgående post? pop3.yousee.dk
5) Bruger du den rigtige server til udgående post? asmtp.yousee.dk
Omdømme 5
Badge +5
Hej bennew

Fik du løst problemet med mailen? :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)