Spørgsmål

Netgem tv-bokse kan ikke ses samtidig


Har to tv-bokse. Den ene i stuen og den anden ovenpå. Til den ovenpå er der 10 meter netværkskabel. Når jeg ser tv ovenpå forsvinder signal efter ca. 10 min og tv'et er sort. Jeg kan ikke slukke eller tænde tv-boksen før efter et stykke tid.
Satte tv'et ovenpå og tv-boks ned i stuen og fandt ud af, at når begge tv-bokse er tilkoblet (til hvert sit tv), forsvinder signal på begge tv-bokse og tv'ene går i sort efter ca. 10 min.
Bemærk at jeg har 2 Netgem tv-bokse alene med netværksforbindelse til boksen på væggen. Der er kun fiberkabel udefra ind i boksen på væggen. Der er ingen antennetilslutning. Derfor kan jeg ikke bruge Yousees nye tv-boks.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Viberg

Det lyder ret specielt.

Umiddelbart er det noget, vi skal have oprettet en fejlmelding på og få en tekniker ind over. Vores support kan hjælpe med det, og de kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)