Netgear modem


Badge
Indenfor de sidste par måned er Hastigheden begyndt at variere ekstremt meget. VI mister helt forbindelsen op til flere gange om dagen.
Jeg har lagt mærke til at, Hvis jeg genstarter routeren, Virker den fint et stykke tid,Derefter bliver forbindelse igen dårlig.
Vi har ingen problem med vores kabler, har skiftet dem ud med de bedste kabler og bedste stik på markedet

Jeg har Netgear CG3700EMR router , men nu er jeg overbevist om, at den ikke virker som den skal.

Jeg skal genstarte op til flere gange om dagen. Nogle gange er routeren op til 20 min. Om at få forbindelse.
Det vil jeg simpelthen ikke betale for.
Så hvis I ikke vil levere en ny Router (Gratis) så har jeg besluttet mig, at så skal jeg videre til en anden udbyder.

Mvh.
Chris Møller Andersen

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er der foretaget en fejlmelding/taget kontakt til teknisk service angående problemet.? Hvis Modemmet ikke fejler, bliver det ikke udskiftet, men det kan kun afgøres når der er set på sagen.
Er der prøvet at skifte til andre kanaler på Wi-Fi.?
Kontakt You See så der kan ses på det.
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at nulstille din router?
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du logger på din router, hvad siger SNR (Signal Noise Ratio)?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)