Spørgsmål

NETGEAR Gateway CG3700EMR - Firmware Version V2.01.03

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej, I Søborg og omegn har Internet kørt meget dårligt det sidste års tid, været ofte nede og ofte i mange timer. Efter hver nedbrud skal min router genstartes, hvorefter dele af konfigurationen ryger og jeg må manuelt ind og ændre. Nogle enheder kommer fint på det trådløse igen, men andre enheder ikke kommer på, og der skal arbejdes manuelt med at få enheder på. Er min router NETGEAR Gateway CG3700EMR - Firmware Version V2.01.03 forældet? Skal jeg bede om nyt udstyr? Jeg overvejer seriøst at skifte Internet udbyder, for jeg orker ikke at prøve mig frem hver gang Internet er nede (jeg arbejder selv med IT til dagligt, og kan derfor selv kikke i router)

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Min mor kører fint med den endnu ældre CG3000.

Har du prøvet at nulstille din router?

Klag din nød på 70 70 40 40. Vurderes din router syg, får du en ny Sagemcom 3890 router gratis. Ellers vil du kunne bytte mod et gebyr, som jeg desværre ikke kan huske størrelsen på.

Sagemcom 3890 er bestemt ikke uden problemer. Jeg er på min 3. på relativt kort tid.
Tak for input. Eksempel: min søn har en iPhone - den kan se routeren, og får fint fat i routeren. Men kommer ikke videre ud på Internettet. Andre enheder kommer fint hele vejen ud.........intet hoved eller hale i hvilke enheder der kan og ikke kan!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)