Svar

Modem


Har fået nyt moden (sagemcom) har været sat til i 24 timer, stadigvæk ingen internet godt man har det gammel har skrevet til jer under kontakt os, men ingen svar tilbage :@
icon

Bedste svar af Slangefar 18 juli 2017, 20:53

Har du aktiveret det på f.eks. https://aktiver.mitwifi.dk/ ?

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du aktiveret det på f.eks. https://aktiver.mitwifi.dk/ ?
ja det har jeg også fået det printe ud
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke det virker endnu,så kan teknisk service sætte det op på få minutter.
har haft kontakt med dem men når den ikke er kan gå på nettet kan de ikke hjælpe
Omdømme 7
Badge +7
Et ny router vil sikkert have behov for en opdatering. Har du haft den på nettet længe nok?

Det kan tage meget lang tid, at hive en opdatering ned, opdatere selv routeren, genstart osv.
et døgn
Omdømme 7
Badge +7
Det burde være rigeligt :D

Har du prøvet at nulstille router? Har du en 3890 er det i bunden tæt på forkanten. Der er en forsænket knap, som man kan trykke på i omkring 10 sekunder. Så vil du se lamperne blinke og den genstarter.
Omdømme 7
Badge +6
Da jeg fik mit 3890 kunne jeg ikke finde det rigtige aktiverings nummer, teknisk service fik den op og klar på få minutter.
tak prøver i morgen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)